دوره آیلتس رایگان مرکز آیلتس آفاق

افزایش نمره آیلتس با دوره رایگان آیلتس مرکز آیلتس آفاق

آیا به دنبال افزایش نمره آزمون آیلتس هستید، اما نمی‌دانید از کجا شروع کنید؟ در دوره آیلتس رایگان مرکز آفاق، بهترین و جامع‌ترین ویدیوهای نکات آموزشی را برای شما آماده کرده‌ایم تا بدون هزینه، قدم به قدم به سمت افزایش نمره در این آزمون بین‌المللی حرکت کنید.

جهت دریافت مشاوره رایگان جهت افزایش نمره آیلتس شماره خود را وارد نمایید

Hidden
Hidden
Hidden

نکات تخصصی آزمون آیلتس

در دوره آیلتس رایگان آفاق، علاوه بر ارائه ویدیوهای آموزشی رایگان، نکات تخصصی و حرفه‌ای را که برای موفقیت در آزمون آیلتس ضروری هستند به شما آموزش می‌دهیم. این نکات شامل تکنیک‌های پیشرفته در هر چهار مهارت آزمون است که به طور خاص برای کمک به بهبود نمره شما طراحی شده‌اند.

آموزش‌های تخصصی در دوره آیتلس

محتوای آموزشی‌ مرکز آیلتس آفاق بر اساس آخرین تغییرات آزمون آیلتس می‌باشد. هر ویدیو دوره آیلتی دقیقاً به نیازهای شما برای موفقیت در هر چهار مهارت (شنیداری، خواندن، نوشتن و مکالمه) پرداخته است.

یادگیری با استاد کیهانی

استاد هادی کیهانی در سطوح مختلف زبان انگلیسی در بسیاری از آموزشگاه‌های زبان انگلیسی و مراکز آموزش عالي کشور، 33 سال سابقۀ تدریس دارند. ایشان در طول این سال‌ها هزاران زبان‌آموز و مدرس را در سطوح مختلف تربیت کرده‌اند. استاد کیهانی به‌عنوان یکی از نخستین افرادی که در ایران به آموزش آیلتس پرداخته‌، سال‌ها سابقۀ تدریس در دوره‌های بین‌المللی و آزمون‌های سطوح عالی را نيز دارند.

رایگان و در دسترس برای همه

ویدیوهای دوره آیلتس آفاق به صورت کاملاً رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است تا بدون هیچ‌گونه محدودیتی بتوانند از محتوای آموزشی بهره‌مند شوند. هدف این است تا قبل از خرید پکیج آیلتس آفاق. با نمونه تدریس استاد کیهانی آشنا شوید

بروز رسانی منظم

بروز رسانی منظم محتوا دوره آیلتس

تیم مرکز آیلتس آفاق به طور مداوم محتوای دوره‌های آیلتس خود بروزرسانی و تکمیل می‌کند. شما همیشه به جدیدترین تکنیک‌ها، نکات و منابع آموزشی دسترسی خواهید داشت، تا با آمادگی کامل و به‌روز در آزمون آیلتس شرکت کنید.

جهت دریافت مشاوره رایگان جهت افزایش نمره آیلتس شماره خود را وارد نمایید

Hidden
Hidden
Hidden

A completely natural description for a memorable sport event

How to use the one-minute preparation time for speaking part 2 in IELTS

در این ویدیو با نحوه شروع بخش دوم آشنا می شوید.

در این ویدیو با نحوه ادامه بخش دوم آشنا می شوید.

Hidden
Hidden