کلاس آنلاین آیلتس

آیا کلاس آنلاین آیلتس می‌تواند موفقیت شما را در این آزمون تضمین کند؟

برای بسیاری از متقاضیان شرکت در آزمون بین‌المللی آیلتس که فرصت چندانی برای حضور در کلاس‌های آنلاین ندارند و از طرفی می‌خواهند در این آزمون سرنوشت‌ساز نمره خوبی کسب کنند، شرکت در کلاس‌ آنلاین آیلتس، انتخابی هوشمندانه است. چرا که اصولا هدف از طراحی این کلاس‌ها، ارائه متدهای آموزشی منسجم برای پاسخگویی به سوالات مختلف در زمینه‌هایی مانند اسپیکینگ، ریدینگ، رایتینگ و لیسنیگ است. به دلیل اهمیت بالای شرکت در کلاس‌ آنلاین آیلتس، در این مطلب از مرکز آیلتس آفاق قصد داریم، مشخصات و مزایای این دوره‌های آموزشی را به شما معرفی کنیم.

کلاس آنلاین آیلتس

انواع کلاس آنلاین آیلتس

به طور کلی آزمون آیلتس به دو شکل آیلتس آکادمیک و آیلتس جنرال برگزار می‌شود که با توجه به نوع فعالیتی که قصد دارید در کشور مقصد انجام دهید، باید در کلاس آنلاین مرتبط شرکت کنید. کلاس آنلاین آیلتس آکادمیک برای متقاضیانی مناسب است که به دنبال ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر در کشورهای دیگر هستند. کلاس آنلاین ielts جنرال نیز برای افرادی مناسب است که هدف آن‌ها، مهاجرت به کشورهایی مانند انگلستان، کانادا و استرالیا است.

شرکت در کلاس آنلاین آیلتس چه مزایایی برای متقاضیان دارد؟

پیشرفت روزافزون تکنولوژی این فرصت را به علاقه‌مندان شرکت در آیلتس داده است تا از روش‌های نوینی برای ارتقای مهارت‌های زبان انگلیسی خود استفاده کنند. دوره‌های آنلاین نیز یکی از همین راهکارها است که در سال‌های اخیر به طرز چشمگیری از آن استقبال به عمل آمده است. آموزش آنلاین در حقیقت فضای یادگیری را متحول می‌کند. در ادامه مهم‌ترین مزایای برگزاری دوره‌های آموزشی آنلاین آیلتس را به شما به صورت دقیق معرفی خواهیم کرد.

1. در زمان برگزاری کلاس‌های آنلاین ielts انعطاف‌پذیری وجود دارد

دوره‌های آنلاین آیلتس دیگر شبیه به کلاس‌های حضوری نیست که به شکل سخت‌گیرانه برگزار شود و شما ملزم به حضور در ساعات خاصی در این کلاس‌ها باشید. شما می‌توانید هر زمان که احساس کردید از نظر ذهنی آماده هستید می‌توانید در این کلاس‌ها شرکت داشته باشید. همچنین در این روش محدودیت‌های زمانی به حداقل می‌رسند و می‌توانید بدون استرس در کلاس حاضر شوید.

2. مرزهای جغرافیایی معنای خود را از دست می‌دهند

به کمک کلاس‌های آنلاین آیلتس می‌توانید در کلاس درس اساتید شناخته شده در کشور بدون توجه به فاصله مکانی که با او دارید، شرکت کنید. زیرا اساتید برجسته‌ای و حرفه‌ای در کشور بسیار کم هستند و از طرفی رفتن به مکان برگزاری ایم کلاس‌ها ممکن است برای بسیاری از متقاضیان چالش‌برانگیز باشد؛ این در شرایطی است که می‌توانید با استفاده از دوره‌های آنلاین از هر نقطه ایران که هستید در کلاس درس استاد مورد نظر خود شرکت کرده و از دانش او بهره‌مند شوید.

کلاس آنلاین آیلتس

3. صرفه‌جویی در وقت و هزینه با شرکت در کلاس آنلاین آیلتس

شما با شرکت در دوره‌های آنلاین دیگر احتیاجی به رفت و آمد به یک لوکیشن خاص را ندارید و در نتیجه زمانی را هم در مسیر نمی‌گذرانید. این موضوع به ویژه در شهرهای بزرگ و پرترافیک دارای اهمیت است. همچنین دیگر نیازی به پرداخت هزینه رفت و آمد ندارید و هزینه اینترنت نیز بسیار کمتر از هزینه‌های رفت و آمد شما خواهد بود.

4. ایجاد تعامل در فضای اینترنت

شرکت در کلاس آنلاین آیلتس این فرصت را به شما می‌دهد با سایر داوطلبان شرکت‌ در دوره‌های آنلاین آشنا شده و یک پارتنر زبان پیدا کنید. اما حضور در این کلاس‌ها برای آن دسته از متقاضیانی که چندان اجتماعی نیستند و اعتماد به نفس کافی برای انگلیسی صحبت کردن را ندارد هم مفید است و به آن‌ها کمک می‌کند طی مدت زمان کوتاهی تغییراتی چشمگیر را در سطح مهارت‌های زبان خود مشاهده کنند.

کلاس آنلاین آیلتس

5. دسترسی به طیف وسیعی از منابع آموزشی با شرکت در کلاس آنلاین ielts

شرکت در دوره‌های آنلاین آیلتس این فرصت را به شما می‌دهد تا با منابع آموزشی مرتبط در این زمینه به خوبی آشنا شوید. زیرا استاد با ارسال یک لینک ساده می‌تواند شما را با میلیون‌ها ویدیو آموزشی در یوتیوب، بازی‌های آموزشی و همچنین انواع پادکست آشنا کند. از طرفی دیگر اساتید امکان استفاده از منابع متنوع‌تری را دارند اما در کلاس‌های حضوری به شکل معمول به علت محدودیت‌های ابزار موسسات چنین اتفاقی نمی‌افتد. به بیانی دیگر کلاس آنلاین آیلتس به زبان‌آموزان یاد می‌دهد که چطور از تکنولوژی در جهت آموزش استفاده موثری کنند.

6. کلاس‌های حضوری به دلیل تعداد بالای شاگردان ممکن است بازدهی کافی نداشته باشند

همانطور که می‌دانید محیط کلاس به گونه‌ای است که شما با گروهی از شاگردان در حال یادگیری هستید. تعداد زبان آموزان نیز ممکن است از 10 تا 20 نفر متغیر باشد. در خصوص کلاس‌های بزرگ هم باید گفت که ممکن است این کلاس‌ها ظرفیت بسیار بیشتری برای حضور زبان آموزان داشته باشند. در این شرایط استاد زمان کافی برای توجه به شما را نخواهد داشت. در ضمن در کلاس‌های آنلاین آیلتس شما می‌توانید سوالات و ابهامات آموزشی خود را به شکل مستقیم با استاد مربوطه در میان بگذارید.

7. ارائه آموزش شخصی‌سازی شده در کلاس آنلاین ielts

در محیط حضوری معلم می‌تواند مقداری از زمان کلاس را به ارائه نکات عمومی به همه زبان آموزان اختصاص دهد. اما مشکل این رویکرد در این است که بعضی از نکات احتمال دارد روی همه جواب ندهد. چون سطح یادگیری هر شخص متفاوت است.

برای نمونه معلم در کلاس درس به همه ۱۰ شاگرد خود توصیه می‌کند تا زیر لغات کلیدی در امتحان ریدینگ خط بکشند. حال احتمال دارد برای بعضی از شاگردان واضح نباشد که باید زیر کدام لغات کلیدی خط بکشند و زیر کدام ها خط نکشند یا فرایندی که برای یافتن جواب دنبال می‌کنند روش درستی است یا خیر. کلاس آموزش آنلاین با ارائه آموزش شخصی‌سازی شده به سود شاگردان است. آیلتس امتحانی است که شما باید در آن عملکرد مستقلی داشته باشید، نه در گروه و بنابراین آموزش آنلاین به طور کامل بر روی این جنبه مهم تمرکز می‌کند.

کلاس آنلاین آیلتس

مسیر مستقیم تا اخذ مدرک آیلتس را با مرکز آیلتس آفاق طی کنید

در صورتی که یک موسسه قابل اطمینان را برای کلاس‌های آنلاین آیلتس انتخاب کنید، دیگر نگرانی از بابت کیفیت برگزاری کلاس‌ها نخواهید داشت. زیرا یک موسسه ایده‌آل با داشتن پلتفرمی مناسب و منابع تخصصی، دوره‌های آنلاین را به شکلی برای شما برگزار می‌کنند که در آن‌ها تمامی امکانات کلاس‌های حضوری شبیه‌سازی شده باشد. آفاق با داشتن بیش از 30 سال تجربه موسسان آن در خصوص آموزش زبان انگلیسی در سطوح مختلف مقدماتی تا پیشرفته برترین دوره‌های آموزشی آنلاین آیلتس را در اختیار زبان‌آموزان قرار می‌دهد. پلتفرم مورد استفاده در موسسه آفاق با فراهم کردن امکانات متنوع برای زبان‌آموزان، فضای یک کلاس واقعی را برای آنان شبیه‌سازی می‌کند. برای آشنایی بیشتر با دوره های آموزشی آفاق وارد صفحه ” معرفی دوره های آیلتس آفاق ” شوید.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *