ویژگی یک مرکز آیلتس خوب

یک مرکز آموزش آیلتس خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

بسیاری از ما تجربه رفتن به آموزشگاه‌های مختلف برای کسب آمادگی شرکت در آزمون آیلتس را داریم. اما برخی مواقع سبک آموزشی، تعامل استاد با زبان‌آموز و حتی فضای مرکز آموزش آیلتس آنچنان باعث نارضایتی ما شده است که از ادامه دادن مسیر پشیمان شده‌ایم. یادگیری زبان انگلیسی و آمادگی برای آزمون آیلتس اگرچه کار سرگرم‌کننده‌ای است، اما وقتی شاهد بیشترین بازدهی خواهید بود که هم منابع خوبی در دسترس داشته باشید و هم کلاس‌هایی که در آن‌ها شرکت می‌کنید، باکیفیت باشند. در این صفحه قصد داریم به بررسی ویژگی های یک مرکز آموزش آیلتس خوب بپردازیم.

ویژگی یک مرکز آیلتس خوب

بهره‌گیری از استادان برتر

مسلط بودن به زبان انگلیسی، معیار مناسبی برای انتخاب استاد آیلتس نیست. به عنوان مثال، همه ما ایرانی‌ها به زبان فارسی تسلط داریم؛ ولی آیا همه ما می‌توانیم استاد زبان فارسی بشویم و به افراد خارجی، زبان فارسی را به خوبی آموزش دهیم؟ مسلما این طور نیست. به همین دلیل بهره‌گیری از اساتید مطرح و باتجربه، از اولین ویژگی‌های یک مرکز آموزش آیلتس خوب به شمار می‌رود.

سابقه مرکز آموزش آیلتس

سابقه یک موسسه آموزشی به تنهایی نمی‌تواند نشانه کیفیت آن آموزشگاه باشد. وقتی موسسه آموزشی که بیش از یک دهه قدمت دارد، در مواردی مانند کیفیت آموزشی و تجربیات مختلف قطعا با یک مرکز تازه‌تاسیس متفاوت است.

اگر چه ممکن است در یک مرکز آموزش آیلتس جدید همه چیز به‌روز و نو باشد و از روش تدریس خاصی استفاده شود، اما باید توجه داشت که این آموزشگاه راه درازی را پیش رو دارد تا بتوانند مانند رقیب قدیمی خود آزمون و خطا را پشت بگذارد و تجربیات لازم در زمینه آموزش آیلتس را به خوبی کسب کند. با توجه به اینکه قدمت یک آموزشگاه از ویژگی های یک مرکز آموزش آیلتس خوب است، اگر آموزشگاهی سراغ ندارید، توصیه می‌کنیم به سراغ مراکز آیلتس قدیمی‌‌تر و باتجربه‌تر بروید.

ویژگی یک مرکز آیلتس خوب

کتاب و متد مورد استفاده در مرکز آموزش آیلتس

یکی از موارد بسیار مهم در آموزش آیلتس، استفاده از منابع آموزشی معتبر است که اساتید زبان با استفاده از این منابع تدریس می‌کنند. بنابراین کتاب‌ها و روش تدریس که یک مرکز آیلتس برای آموزش به زبان‌آموزان استفاده می‌کند، باید به‌روز باشند و امتحان خود را پس داده باشند. همچنین روش آموزشی باید بتواند تمامی ترفندهای لازم برای موفقیت در آزمون آیلتس را به زبان‌آموزان ارائه دهد.

به همین خاطر، پیش از ثبت نام در یک مرکز زبان آیلتس، از منابع و متدهای آموزشی موجود در آن موسسه مطلع شوید. همچنین درباره متد بیان شده توسط مدیر مرکز آموزش آیلتس نیز تحقیق کنید که آیا می‌تواند به شما در کسب نمره بالا در این آزمون کمک کند یا نه.

تعداد زبان‌آموزان مرکز آموزش آیلتس

مساله مهم دیگر در هنگام ثبت نام در یک مرکز آموزش آیلتس، توجه به تعداد زبان‌آموزان در هر کلاس است. کلاس آیلتس قرار نیست شبیه به کلاس‌های مدارس دولتی با ظرفیت بالا برگزار شود. حداکثر تعداد مجاز هر کلاس آموزش آیلتس 12 نفر است. مرکزی که تعداد زبان‌آموزان هر کلاس آن از این تعداد بیشتر باشد، از کیفیت لازم برای تدریس دوره آیلتس برخوردار نیست. نکته مهم دیگر، میزان رضایت زبان‌آموزانی است که با استفاده از مطالبی که در آن مرکز آموزش آیلتس فرا گرفته‌اند، نمره مطلوبی در آزمون کسب کرده‌اند.

ویژگی یک مرکز آیلتس خوب

مشتری‌مداری؛ از ویژگی‌های یک موسسه آموزش خوب آیلتس

یکی از ویژگی های یک موسسه آموزش خوب آیلتس، میزان توجه و اهمیت مدیران آن موسسه زبان به اهداف و ویژگی‌های زبان‌آموزان و برطرف کردن سوالات و ابهامات آنها است. در یک آموزشگاه آیلتس خوب، وظیفه اصلی پرسنل، ارائه خدمات دلسوزانه به زبان‌آموزان است. آگاهی و تجربه اساتید نیز باعث رشد و پیشرفت دانشجویان و ایجاد انگیزه بیشتر در بین آنها می‌شود. بدین ترتیب زبان‌آموز انگیزه بیشتری برای مطالعه و آمادگی برای آزمون آیلتس پیدا می‌کند.

فضای آموزشی مناسب مرکز آموزش آیلتس

یکی از مهم‌ترین ویژگی های یک مرکز آموزش آیلتس خوب و معتبر، آرامش است. فضای مناسب و دوستانه آموزشی باعث می‌شود میزان استرس زبان‌آموزان تا حد زیادی کاهش پیدا کند. در واقع فضای آموزشی باید به گونه‌ای باشد که زبان‌آموز احساس کند در خانه خودش نشسته است. محیط پراسترس و پرهیاهو در بیشتر مراکز آموزش آیلتس، دشمن اصلی یادگیری و آرامش است؛ از صدای زنگ گرفته تا رفت و آمدهای زیاد و گفت‌وگوهایی با صدای بلند.

ویژگی یک مرکز آیلتس خوب

یک مرکز آموزش آیلتس خوب به شما در گرفتن نمره مطلوب کمک می‌کند

در این مطلب به بررسی ویژگی های یک مرکز آموزش آیلتس خوب اشاره کردیم. شما با شرکت در دوره‌های آمادگی آزمون آیلتس، مهارت‌های زبان انگلیسی خود را تقویت می‌کنید. با توجه به اینکه آزمون آیلتس یک امتحان سرنوشت‌ساز می‌باشد، بسیار مهم است مرکزی را انتخاب کنید تا برای شما بیشترین بازدهی را داشته باشد. پیشنهاد ما به شما انتخاب بهترین آموزشگاه آیلتس تهران است. بسیاری از کسانی که در آزمون آیلتس شرکت کرده‌اند، مرکز آیلتس آفاق را یکی از معتبرترین موسسات آموزشی در تهران می‌دانند.

سوالات متداول

آیا سابقه فعالیت، یکی از ویژگی های یک مرکز آموزش آیلتس خوب است؟

بله، یک مرکز با فعالیت در طی سالیان متمادی، از تجربه لازم برخوردار شده و حتما با کسب اعتبار، اساتید برتر را نیز به خوب جذب کرده است.

آیا میزان رضایت داوطلبان آزمون آیلتس می‌تواند معیار خوبی برای انتخاب یک مرکز آموزشی باشد؟

بله، با توجه به اینکه هدف زبان‌آموزان از شرکت در یک مرکز آموزش آیلتس این است که بتوانند در این امتحان نمره خوبی کسب کنند، میزان رضایت آنها می‌تواند ملاک مناسبی برای قضاوت درباره آن مرکز باشد.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *