کمترین نمره آیلتس برای قبولی در دانشگاه ها

قبولی در دانشگاه‌های معتبر دنیا با شناخت کمترین نمره آیلتس

اخذ مدرک آزمون آیلتس یکی از شروط اصلی برای پذیرش متقاضیان تحصیل در بهترین دانشگاه‌های دنیا است. داوطلبان برای اخذ پذیرش یا بورسیه تحصیلی در این دانشگاه‌ها، باید به سطح مطلوبی از دانش آکادمیک زبان انگلیسی مسلط باشند تا در ارائه ژوژمان‌ها، کنفرانس‌ها، مقالات و جلسات آموزشی خود با مشکل روبه‌رو نشوند. در کنار مطالعه منابع صحیح و اتخاذ یک برنامه‌ریزی اصولی، آگاهی از کمترین نمره آیلتس برای قبولی در دانشگاه ها نقشه راه مناسبی را در اختیار متقاضیان برای اخذ پذیرش برترین مراکز آموزشی دنیا قرار می‌دهد. بر همین اساس در این مطلب از وب‌سایت آیلتس آفاق به بررسی حداقل نمره برای پذیرش در دانشگاه‌های برتر دنیا می‌پردازیم.

در مطلب از پیش منتشر شده ای در مورد ” بالاترین نمره برای بورسیه ” مطالب مفیدی خدمت شما ارائه داده ایم.

کمترین نمره آیلتس برای قبولی در دانشگاه ها

با نمره پایین شانسی برای پذیرش در دانشگاه‌های برتر دنیا ندارید

پیش از بررسی نمره مورد قبول مراکز علمی دنیا برای پذیرش دانشجویان، باید یک نکته را کاملا شفاف بیان کنیم. دانشگاه‌های معتبر دنیا به پذیرش دانشجویان کم تسلط به زبان یا ناآشنا به مهارت‌های چهارگانه زبان هیچ علاقه‌ای ندارند. به‌ طور میانگین برترین موسسات آموزشی دنیا حداقل نمره را برای پذیرش دانشجویان خارجی، کسب نمره 6 در آزمون آیلتس آکادمیک در نظر گرفته‌اند.

به همین دلیل متقاضیان باید برای شرکت در آزمون آیلتس باید به تسلط کاملی در مهارت‌های چهارگانه زبان برسند و با روش‌های نمره‌دهی آیلتس آشنا باشند تا بتوانند بر اساس تیپ‌های متنوع سوالات به آن‌ها پاسخ دهند. شما می‌‌توانید برای آشنایی کامل با معیارهای نمره‌دهی در این آزمون، صفحه نمره دهی در آیلتس سایت آیلتس آفاق را مطالعه کنید.

کمترین نمره آیلتس برای قبولی در دانشگاه ها

نقش نمره آیلتس در اخذ پذیرش برای دانشگاه‌های دنیا

آیلتس آزمون مهمی است که با ارزیابی مهارت‌های چهارگانه زبان انگلیسی، سطح مشخصی از زبان را برای داوطلبان در نظر می‌گیرند. دانشگاه‌های برتر دنیا متناسب با رتبه علمی و تقاضا برای پذیرش، بر اساس نمره درج شده در کارنامه داوطلبان، نمره مشخصی را برای قبولی داوطلبان تعیین می‌کنند. بدون اخذ مدرک آیلتس هیچ شانسی برای اخذ پذیرش در مراکز معتبر علمی دنیا ندارید.

توصیه می‌کنیم برای قبولی در آزمون آیلتس کاملا با شرایط، ساختار، زمان‌بندی، تیپ سوالات، منابع مهم برای مطالعه و … آشنا باشید تا شانس خود را برای پذیرش در برترین دانشگاه‌های دنیا افزایش دهید. مطالعه صفحه آزمون آیلتس در سایت آیلتس آفاق به شما در این زمینه کمک می‌کند.

کمترین نمره آیلتس برای قبولی در دانشگاه ها

فرش قرمز دانشگاه‌های آمریکا برای دانشجویان مسلط به زبان انگلیسی

آمریکا یکی از بهترین نظام‌های آموزشی دنیا را دارد که دانشگاه‌های این کشور رویای بسیاری از دانشجویان برای ادامه تحصیل هستند. با نگاهی به لیست 10 تا 15 دانشگاه برتر دنیا در هر سال، نام 3 یا 4 دانشگاه از آمریکا به چشم می‌خورد. همین موضوع باعث شده است تا مراکز آموزشی آمریکا به دلیل تقاضای بالا برای پذیرش و کیفیت آموزشی مناسب، سخت‌گیری بالایی در پذیرش دانشجویان و نمره آیلتس آکادمیک آن‌ها داشته باشد. بنابراین با کسب نمره بالاتر در آزمون آیلتس، شانس حضور در این مراکز افزایش می‌یابد.

بااین‌حال شناخت کمترین نمره آیلتس برای قبولی در دانشگاه ها در آمریکا امکان تحصیل شما در یکی از بهترین نظام‌های آموزشی دنیا را فراهم می‌کند. شما می‌توانید با استفاده از بسته‌های آیلتس آفاق به سطح مطلوبی از دانش زبان برسید و شانس خود را برای حضور در این مراکز افزایش دهید. مطالعه صفحه بسته آموزش راه دور آیلتس سایت آیلتس آفاق، شما را با کلیات این بسته‌های آموزشی آشنا می‌کند. جدول زیر کمترین نمره آیلتس برای قبولی در دانشگاه ها در آمریکا را به شما نشان می‌دهد.

نام دانشگاه

حداقل نمره آیلتس برای قبولی

لوئیزیانا 5/5
دانشگاه جنوبی نیوهمپشایر 5/5
دانشگاه ایالتی نیومکزیکو 5/5
دانشگاه ایالتی کنت 6
دانشگاه ایالتی موری 6
دانشگاه ایالتی واشنگتن 6
موسسه فناوری کالیفرنیا 5/6
موسسه فناوری ماساچوست 7
دانشگاه پرینستون 7
دانشگاه هاروارد 5/7

کمترین نمره لازم برای قبولی در دانشگاه های کانادا

تحصیل در دانشگاه‌های کانادا نیز به دلیل هزینه‌های معقول‌تر نسبت به مراکز آموزشی آمریکا، یک گزینه مناسب برای متقاضیان است. شناخت کمترین نمره آیلتس برای قبولی در دانشگاه ها در این کشور، اولین گامی است که برای برنامه‌ریزی آموزشی و کسب نمره لازم در آزمون آیلتس باید بردارید. بهترین دانشگاه‌‌های کانادا کسب نمره حداقل 6 آیلتس آکادمیک یا معادل آن را برای پذیرش دانشجویان خارجی الزامی ‌کرده‌اند. برای آگاهی از حداقل نمره آیلتس در دانشگاه‌های کانادا، جدول زیر به شما کمک می‌کند.

نام موسسه آموزشی

حداقل نمره آیلتس مورد نیاز

کالج هنر و تکنولوژی سنت کلر 6
چارلز استورت 6
آلگون کویین 6
دانشگاه تورنتو 5/6
دانشگاه بریتیش کلمبیا 5/6
دانشگاه آلبرتا 5/6
دانشگاه مک مستر 5/6
دانشگاه وسترن 5/6
دانشگاه کالگاری 5/6
دانشگاه اوتاوا 5/6
دانشگاه مک‌گیل 7

کمترین نمره آیلتس برای قبولی در دیگر دانشگاه های معتبر در سراسر دنیا

در کنار دو کشور آمریکا و کانادا مراکز معتبر دیگری نیز در سرتاسر دنیا وجود دارند که کسب کمترین نمره برای قبولی در دانشگاه ها، شانس حضور داوطلبان در این دانشگاه‌ها را افزایش می‌دهد. بر همین اساس در جدول زیر به حداقل نمره لازم برای پذیرش در دانشگاه‌های معتبر سراسر دنیا می‌پردازیم.

نام دانشگاه کشور حداقل نمره آیلتس برای پذیرش
آکسفورد انگلستان 7
کمبریج انگلستان 7
کالج لندن انگلستان 5/6
بریستول انگلستان 6
بیرمنگام انگلستان 6
داندی اسکاتلند 6
دانشگاه ملبورن استرالیا 5/6
دانشگاه ملی استرالیا استرالیا 5/6
دانشگاه اسلو نروژ 6
دانشگاه هلسینکی فنلاند 5/6
دانشگاه پاریس فرانسه 5/6
دانشگاه LMU مونیخ آلمان 5/6
دانشگاه و تحقیقات واگنینگن هلند 6
دانشگاه لیدن هلند 5/6
پومپئو فابرا اسپانیا 5/6
ناوارا اسپانیا 5/6
اتونوموس بارسلونا اسپانیا 6
دانشگاه کاتولیک لوون بلژیک 5/6
گراتس اتریش 7
وین اتریش 6
تارتو استونی 5/6

کمترین نمره آیلتس برای قبولی در دانشگاه ها

کسب نمره بالای آیلتس و قبولی در بهترین دانشگاه‌ها با کمک آیلتس آفاق

اگر به دنبال کسب نمرات پایین برای قبولی در دانشگاه‌ها باشید، در همین ابتدای کار باید بدانید که با شکست روبه‌رو می‌شوید. شما باید به چنان تسلطی در مهارت‌های چهارگانه زبان برسید که هیچ نگرانی از بابت نمره آیلتس نداشته باشید. موسسه آیلتس آفاق برای دستیابی به این هدف در کنار شما است. مجموعه ما با عرضه معتبرترین بسته‌های آموزش زبان آیلتس، با استفاده از یک پلنر 120 روزه جامع‌ترین آموزش‌ها برای شرکت در آزمون آیلتس آکادمیک را به شما ارائه می‌دهد. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با فرایند خرید، با کارشناسان مجموعه از طریق سایت ما در ارتباط باشید.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *