آموزش آیلتس حضوری یا غیر حضوری؟

انواع روش‌های آموزش آیلتس کاربردهای متفاوتی دارند

آیلتس مهم‌ترین معیار سنجش دانش زبان انگلیسی به‌شمار می‌رود. افراد بسیاری برای اهداف تحصیلی و مهاجرتی خود به اخذ این مدرک نیاز دارند. به‌دلیل تقاضای بالا برای آموزش‌ آیلتس، خدمات آموزشی‌ در این زمینه با دو روش حضوری و غیر حضوری ارائه می‌شوند. هر یک از این روش‌ها دارای مزایایی هستند و افراد باید متناسب با نیازها و شرایط خود یکی از این روش‌ها را انتخاب کنند. بر همین اساس در این مطلب از آیلتس آفاق به معرفی روش‌های آموزش آیلتس حضوری و غیر حضوری می‌پردازیم و بهترین روش فراگیری مهارت‌های زبانی را به صورت غیر حضوری معرفی می‌کنیم.

مطلب مرتبط و مفید: آزمون آیلتس چیست؟

 

آموزش آیلتس؛ یک ضرورت غیرقابل انکار

اهمیت زبان انگلیسی در دنیای امروز غیر قابل انکار است. با توسعه فضاهای مجازی و بسترهای آنلاین، لزوم برخورداری از دانش زبان‌های خارجی افزایش یافته است. در واقع بدون بهره‌مندی از دانش زبان انگلیسی، بسیاری از فرصت‌ها و مزایای شغلی، تحصیلی، رفاهی و … از بین می‌روند.

در حال حاضر یکی از مطمئن‌ترین راهکارها برای تقویت بنیان‌های زبان انگلیسی، ثبت نام در بهترین آموزشگاه آیلتس و شروع فرایند زبان‌آموزی است. زیرا در روش‌های آموزش آیلتس حضوری یا غیر حضوری تمام مهارت‌های چهارگانه زبان تقویت می‌شوند و بهترین فرصت برای ارتقای دانش زبان انگلیسی در اختیار افراد قرار می‌گیرد.

آموزش آیلتس حضوری یا غیر حضوری؟

آموزش‌ آیلتس حضوری؛ روش سنتی و معتبر فراگیری زبان انگلیسی

دوره‌های مختلف آموزش‌ آیلتس‌ حضوری‌ در یک برنامه‌ریزی طولانی و منسجم، شرایط کسب مهارت‌های زبان را برای علاقه‌مندان به وجود می‌آورند. برنامه‌ریزی آموزش آیلتس حضوری با غیر حضوری متفاوت است و علاقه‌مندان به شرکت در کلاس‌های حضوری برای تکمیل فرایند زبان‌آموزی خود باید در سه دوره مشخص این کلاس‌ها شرکت کنند که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

آموزش آیلتس حضوری یا غیر حضوری؟

دوره Pre-IELTS؛ آموزش آیلتس حضوری برای افراد مبتدی

متقاضیان شروع آموزش‌ آیلتس، در صورت ضعف زبانی و آماده‌نبودن برای شرکت در کلاس‌های آمادگی آیلتس، باید در دوره‌های Pre-IELTS شرکت کنند. این دوره‌ ضمن آماده‌سازی داوطلبان و تقویت مهارت‌های زبانی آن‌ها، شناخت کاملی از آزمون آیلتس را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. این دوره در سه سطح برگزار می‌شود که عبار‌ت‌اند از:

  • سطح 3-1 Pre-IELTS: ویژه زبان‌آموزان سطح مبتدی یا Elementary
  • سطح 6-4 Pre-IELTS: آغاز آموزش‌های آیلتس
  • دوره Bridging Course یا C: پلی میان دوره‌های Pre-IELTS و دوره‌های تخصصی IELTS

شروع آموزش‌ حضوری‌ با دوره آموزش IELTS

یکی از تفاوت‌های آموزش آیلتس حضوری یا غیر حضوری وجود دوره‌های متعدد در کلاس‌های حضوری‌ است. در این دوره‌ها سه سطح  Bridgingبرای نمره 4.5 تا 5.5، Developing برای نمره 5.5 تا 6.5 و Expanding برای نمره 6.5 تا 7.5 برگزار می‌شوند.

کسب آمادگی بالاتر با دوره Post-IELTS آموزش حضوری آیلتس

دوره Post-IELTS بهترین دوره آموزش‌ آیلتس برای کسانی است که به دنبال اخذ بالاترین نمره آیلتس‌ هستند. هدف از تشکیل این دوره ارتقای مهارت‌های زبانی و آشنایی بیشتر با فرم، محتوا و انواع سوالات آزمون آیلتس است تا مهارت‌های چهارگانه تقویت شوند.

آموزش آیلتس حضوری یا غیر حضوری؟

آموزش آیلتس‌ غیر حضوری؛ روشی جدید و پرتقاضا

وجود بسترهای آنلاین و لزوم آموزش زبان انگلیسی، روش آنلاین و مجازی آموزش‌ این زبان را به وجود آورده است. البته انتخاب بین روش آموزش آیلتس حضوری یا غیر حضوری به نیازها، اهداف و شرایط داوطلبان بستگی دارد. کاهش هزینه‌ها، صرفه‌جویی در وقت، بهره‌مندی از روش‌های متنوع آموزش‌ برای کودکان و بزرگسالان، وابسته نبودن آموزش‌‌ها به زمان، عدم توجه به مسافت جغرافیایی و … از جمله مزایای شرکت در آموزش‌های‌ غیر‌ حضوری‌ آیلتس‌ هستند.

برخی دیگر از مهم‌ترین مزایای شرکت در آموزش‌ غیر‌ حضوری‌ عبارت‌اند از:

  • امکان استفاده از این آموزش‌ها در هر فضا و زمانی
  • دسترسی به فایل ضبط‌شده کلاس‌های آنلاین
  • مناسب برای افراد شاغل که وقت زیادی برای کلاس‌های حضوری ندارند
  • بدون آزمون تعیین سطح و آموزش از ابتدا
  • پاسخگویی کامل به نیازهای مهاجرتی، تحصیلی و اخذ ویزای داوطلبان

آموزش آیلتس حضوری یا غیر حضوری؟

بسته‌های دوره آموزش آیلتس؛ رایج‌ترین نوع آموزش غیر حضوری

انتخاب بیشتر متقاضیان برای انتخاب کلاس‌های غیر حضوری آموزش زبان، خرید دوره آموزش آیلتس است. این دوره‌ها با شناسایی کامل نیازهای زبانی داوطلبان، در یک برنامه‌ریزی منظم، افراد را به سطح مطلوبی از زبان انگلیسی می‌رسانند.

کیفیت آموزش آیلتس حضوری یا غیر حضوری با یکدیگر تفاوتی نداشته و صرفا برای دسترسی بهتر علاقه‌مندان به آموزش‌‌ها، در قالب بسته‌های آموزشی‌ به آن‌ها عرضه می‌شوند. یکی از بهترین دوره‌های آموزش‌‌ آیلتس‌ غیر‌ حضوری‌، پکیج آموزشی‌ موسسه آیلتس آفاق یا  NEW Forward To IELTS است.

مهم‌ترین روش‌های آموزش‌ غیر حضوری‌ آیلتس عبارت‌اند از:

  • استفاده از کتاب‌داستان‌ها برای مهارت ریدینگ
  • بهره‌مندی از فیلم‌های آموزشی و سریال‌های تقویت مهارت‌های مختلف زبان
  • استفاده از ترفندهای تکرار و تمرین برای مهارت‌های زبانی
  • بهره‌مندی از پادکست‌های صوتی آموزش زبان

آموزش آیلتس حضوری یا غیر حضوری؟

بسته NEW Forward To IELTS؛ بهترین پکیج غیر حضوری آموزش آیلتس

درمیان انواع روش‌های آموزش آیلتس حضوری یا غیر حضوری، بسته‌ آموزشی خانه آموزش آیلتس آفاق با نام NEW Forward To IELTS بهترین آموزش‌ها را ارائه می‌دهد. این دوره‌ها توسط دکتر کیهانی از بزرگ‌ترین استادان زبان کشور تالیف شده‌اند و با پشتیبانی کامل از مهارت‌های زبانی با کمک یک برنامه‌ریزی مدون، زبان‌آموزان را به بالاترین آمادگی برای آزمون آیلتس می‌رسانند.

مهم‌ترین ویژگی‌های پکیج آموزشی‌ دکتر کیهانی عبارت‌اند از:

  • آموزش قدم به قدم نگارش essay
  • آموزش جز به جز انواع نامه‌ها برای داوطلبین General Training Module
  • روش پاسخگویی به انواع سوالات Reading
  • بیان و بررسی تکنیک‌های آزمون آیلتس و پوشش کامل هر چهار مهارت
  • روش تحلیل و آموزش نگارش نمودارها، جدول و دیاگرام‌ها و …
  • تحلیل بارم‌بندی مصاحبه و آموزش روش آماده شدن برای مصاحبه آیلتس
  • تدریس شده توسط اساتید مطرح زبان و آیلتس ایران
  • تحلیل انواع سوالات آزمون شنیداری و روش پاسخگویی به آن‌ها
  • ضبط شده در استودیوی مجهز با کیفیت بالا به همراه موشن‌گرافی
  • برخورداری از برنامه‌ریزی کامل آموزشی توسط پلنر 120 روزه آفاق
  • وجود بیش از 900 فایل کمک آموزشی شامل ویدیو، صوت، تمرین و کتاب
  • پشتیبانی کاربران دوره

انتخاب روش آموزش‌ آیلتس به شرایط شما بستگی دارد

انتخاب بین آموزش آیلتس حضوری یا غیر حضوری به اهداف و شرایط شما بستگی دارد؛ اما با توجه به صرفه‌جویی در وقت و هزینه و برخورداری از کیفیت یکسان آموزش‌‌ با آموزش‌ حضوری، روش غیر حضوری شرایط بهتری را برای آموزش به وجود می‌آورد. همچنین اگر برای تکمیل فرایند زبان‌آموزی خود به شرکت در کلاس‌ها یا ارتباط مستقیم با استاد نیاز دارید، می‌توانید از مدل آموزش حضوری استفاده کنید.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *