جدیدترین روش آموزش آیلتس

جدیدترین روش یادگیری آیلتس

اگر اهدافی دارید که باید برای تحقق آن‌ها مدرک معتبر زبان داشته‌باشید، پیشنهاد ما شرکت در آزمون آیلتس است. آیلتس (IELTS) تنها مدرک معتبر و شناخته‌شده‌ای است که در تمام کشورها اعتبار دارد. به‌همین دلیل شما با یادگیری آیلتس در واقع در مسیری درست سرمایه‌گذاری کرده و وقت می‌گذارید. اگر قصد دارید برای آزمون آیلتس آماده شوید، بهتر است با روش‌های جدیدی که پیش‌روی شما قرار دارد، آشنا شوید و ما در این صفحه از مرکز آیلتس آفاق سعی داریم آنها را معرفی کنیم.

 

قرار دادن تایم مشخص برای مطالعه
خلاصه نویسی
خودتان را در شرایط آموزش زبان قرار دهید
با صدای بلند بخوانید
صحبت و مکالمه دوطرفه با خودتان
متن مواردی که مطالعه میکنید را هم ببینید
رادیو و تلویزیون انگلیسی بسیار موثر است
مطالعه آزاد درباره موضوعات مختلف
تایم مشخص برای مرور هر درس

3 روش کاربردی دیگر برای یادگیری آیلتس

حال که از اهمیت یادگیری آیلتس و اعتبار این مدرک مطمئن شدید، بهتر است برای آمادگی در آزمون آیلتس آماده شوید. اگر برای استارت این‌کار و انتخاب بهترین روش آموزش، دچار تردید و سردرگمی هستید، نگران نباشید، زیرا این حس‌وحال طبیعی است. شما قرار است پا در مسیری بگذارید که به تلاش و پشتکار زیادی نیاز دارد و درعین‌حال شما را به اهداف بلندمدت و بزرگی می‌رساند. ما در کنار شما هستیم تا بتوانید با آسودگی خیال، بهترین و مناسب‌ترین روش را با توجه‌به توانایی‌ها و شرایط خود انتخاب و دنبال کنید.

7 روش جدید برای یادگیری آیلتس عبارتند از:

روش های عالی برای مطالعه و آزمون:

  1. قرار دادن تایم مشخص برای مطالعه
  2. خلاصه نویسی
  3. خودتان را در شرایط آموزش زبان قرار دهید
  4. با صدای بلند بخوانید
  5. صحبت و مکالمه دوطرفه با خودتان
  6. متن مواردی که مطالعه میکنید را هم ببینید
  7. رادیو و تلویزیون انگلیسی بسیار موثر است
  8. مطالعه آزاد درباره موضوعات مختلف
  9. تایم مشخص برای مرور هر درس

3 روش موثر و همیشگی

همینطور بصورت کلی 3 روش پیش‌روی شما قرار دارد که از قدیم جزو بهترین روش ها برای ورود و استارت یادگیری و آموزش بوده است.

1- ⇐ پکیج یادگیری آیلتس با پکیج یادگیری آیلتس:

شما می‌توانید به‌صورت خودخوان و با استفاده‌ از پکیج‌های آموزشی آیلتس برای آزمون آماده شوید. این روش برای آن دسته از افرادی که تسلط نسبی برروی زبان انگلیسی و مهارت‌های چهارگانه آن دارند، مناسب است. همچنین اگر توانایی برنامه‌ریزی زمانی و رعایت دقیق آن را دارید، این روش را انتخاب کنید.

درصورتی که قصد دارید از روش خودخوان برای آزمون آیلتس استفاده کنید می‌توانید از بخش معرفی پکیج های آیلتس آفاق، پکیج آموزشی مناسب خود را به‌راحتی تهیه و کار خود را شروع کنید. مشاورین مجموعه آفاق با توجه‌به نیازها و اهداف شما برای شرکت در آزمون آیلتس یکی از این بسته‌های آموزشی را به شما پیشنهاد می‌کنند:

  • بسته آزمون جامع آیلتس
  • بسته آزمون جنرال آیلتس
  • بسته آزمون آکادمیک آیلتس

شما با تکیه‌بر پکیج‌های آموزشی، می‌توانید روش خواندن، زمان‌بندی و مرور مطالب را با توجه‌به شرایط و اهداف خود مشخص کنید. اما این به این معنی نیست که مجموعه آفاق شما را در این مسیر تنها بگذارند. بلکه با ارائه راهنمایی و مشاوره مطلوب در زمینه برنامه‌ریزی کامل آموزشی، ارائه فایل‌های کمک آموزشی و پشتیبانی موثر، از شما حمایت خواهند کرد.

2- ⇐ شرکت در کلاس های حضوری آیلتس

یکی از روش‌های یادگیری آیلتس، شرکت در کلاس‌های حضوری است. برای این منظور بهتر است بهترین و حرفه‌ای‌ترین آموزشگاه‌ها و اساتید را انتخاب کنید. از محدودیت‌های این روش می‌توان به صرف وقت و هزینه برای رفتن به کلاس و شرکت در آن اشاره کرد. به این معنی که رفت‌وآمد به کلاس‌ها می‌تواند هزینه و زمان شما را هدر بدهد. به‌همین خاطر این روش برای آن دسته از افرادی که وقت آزاد دارند و یا  روحیه آن‌ها با روش‌های خودخوان و آنلاین سازگاری ندارد، مناسب است.

3- ⇐ یادگیری آیلتس به‌صورت آنلاین

یکی از رایج‌ترین روش‌های یادگیری زبان، شرکت در کلاس‌های مجازی و آنلاین آیلتس است. امروزه تمام آموزشگاه‌ها و افراد حرفه‌ای که در زمینه آموزش مهارت‌های آیلتس به زبان‌آموزان فعالیت دارند، شرایط آموزش آنلاین را فراهم کرده‌اند. به این شکل، مدرس زبان به‌صورت خصوصی و مجازی در منزل شما حضور دارد و به شما آموزش می‌دهد. این روش به شما امکان می‌دهد تا بر محدودیت‌های مکانی غلبه و هر استادی را از هر کجا که می‌خواهید برای تدریس انتخاب کنید. همچنین برنامه‌ریزی زمانی به شما بستگی دارد و مجبور به حضور در کلاس‌ها سر ساعت مقرر نیستید.

توجه داشته‌باشید که کیفیت این کلاس‌ها هیچ تفاوتی با کلاس‌های حضوری ندارد، بلکه این مزایا را نیز به‌همراه دارد:

  • امکان حضور در کلاس از منزل، محل کار، مسافرت و… وجود دارد.
  • برای افراد شاغل یا دانشجویانی که وقت کمی دارند، مناسب است.
  • امکان دسترسی‌به فایل ضبط‌شده کلاس‌ها و مراجعه‌به آن برای رفع سوالات و مشکلات احتمالی، وجود دارد.
  • امکان جابه‌جایی کلاس‌ها درصورت بروز مشکل باعث می‌شود که هیچ جلسه‌ای را از دست ندهید.

 

دلایل انتخاب آزمون آیلتس برای آموزش

همان‌طور که اشاره شد، مدرک آیلتس دارای اعتبار بالایی درسراسر جهان است. همین امر می‌تواند بهترین دلیل برای تلاش و زحمت باشد. اما برای اطمینان و شناخت بیشتر، بهتر است این موارد را نیز درنظر بگیرید:

  • مدرک آیلتس نشاندهنده مهارت زبان است. هزاران دانشگاه و کالج معتبر جهان، آیلتس را به‌عنوان مدرکی دال‌بر مهارت زبان انگلیسی شما می‌پذیرند.
  • یادگیری آیلتس نشان دهنده حرفه‌ای بودن شما است. نهادهای و شرکت‌های حرفه‌ای دنیا در بسیاری از زمینه‌ها از جمله حسابداری، مهندسی، حقوق، پزشکی، پرستاری، داروسازی و سازمان‌های آموزشی، مدرک آیلتس را معتبر می‌دانند.
  • این آزمون برای مهاجرت ایده‌آل است. اکثر دولت‌ها، آیلتس را به‌عنوان مدرک مهارت‌های زبانی شما نسبت‌به سایر آزمون‌های زبان انگلیسی به‌عنوان شرط لازم برای اقامت دائم، ترجیح می‌دهند. این آزمون برای برخی از اهداف شما، راحت‌تر و منصفانه‌تر است و شما را براساس توانایی‌های ارتباطی عملی ارزیابی و یک مدرک دقیق ارائه می‌کند.
  • محتوای آزمون آیلتس توسط یک تیم بین‌المللی از کارشناسان تهیه شده است و تحت تحقیقات گسترده‌ای قرار می‌گیرد تا اطمینان حاصل شود که آزمون برای هر داوطلبی صرف‌نظر از ملیت، پیشینه، جنسیت، سبک زندگی یا مکان، منصفانه و بی‌طرفانه باقی می‌ماند.

توصیه آخر

آزمون آیلتس یکی از آزمون‌های معتبر در سراسر جهان است که توسط دانشگاه کمبریج، شورای فرهنگی بریتانیا و مرکز آیلتس استرالیا برگزار می‌شود. با یادگیری آیلتس و شرکت در این آزمون بین‌المللی می‌توانید شانس خود را برای مهاجرت و ادامه تحصیل در کشورهای دیگر افزایش دهید چرا که معیاری برای سنجش سطح زبان انگلیسی شما برای زندگی، تحصیل و یا کار در کشورهای انگلیسی زبان است.

پرسش و پاسخ

چرا یادگیری آیلتس نیاز داریم؟

یکی از معتبرترین مدارک بین المللی زبان، مدرک آیلتس است که برای مهاجرت شغلی و تحصیلی لازم است.

روش های جدید یادگیری آیلتس چیست؟

روش های متنوعی در مطلب معرفی کردیم که یکی از انها بسته های آموزش خودخوان است.

1 Comment

  • روش آموزش آنلاین واقعا سخته استاد صحبت میکنه نمیشه ازش سوال پرسید سریع رد میشه ضبتشم نمیشه کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *