معروف ترین کتاب های اسپیکینگ آیلتس

مهارت‌های اسپیکینگ خود را با مطالعه کتاب‌های برتر افزایش دهید

آماده شدن برای آزمون آیلتس، مخصوصا برای مهارت اسپیکینگ، می‌تواند یک فرایند دشوار و زمان‌بر باشد. با این وجود در صورت استفاده از منابع و استراتژی‌های مناسب در زمان کوتاه اعتماد بنفس و توانایی کافی برای روز آزمون را به دست خواهید آورد. یکی از بهترین روش‌ها برای ارتقای مهارت اسپیکینگ استفاده از منابع تقویت اسپیکینگ آیلتس است. این کتاب‌ها اطلاعات و تمرین‌های کافی برای بهتر کردن مهارت صحبت کردن به زبان انگلیسی را در اختیار شما قرار می‌دهند. محتویات و سوالات متنوع این کتاب‌ها نیز که طبق فرمت آزمون آیلتس طراحی شده‌اند شما را برای آزمون کاملا آماده می‌کنند. در این مطلب معروف ترین کتاب های اسپیکینگ آیلتس را با هم مرور می‌کنیم.

معروف ترین کتاب های اسپیکینگ آیلتس

معرفی معروف ترین کتاب های اسپیکینگ آیلتس

مطالعه معروف ترین کتاب های اسپیکینگ آیلتس به شما کمک می‌کند تا اطلاعات کافی و موردنیاز برای موفقیت در مهارت اسپیکینگ را کسب کنید. به این ترتیب به دایره واژگان، گرامر و نکته‌های اساسی آزمون مسلط خواهید شد. در ادامه با معروف ترین کتاب های اسپیکینگ آیلتس آشنا می‌شویم.

Comprehensive IELTS Speaking Band 8 Preparation Course

1. کتاب Comprehensive IELTS Speaking Band 8 Preparation Course

کتاب Comprehensive IELTS Speaking شامل بیش از چهار ساعت محتوای ویدئویی، نمونه‌ پاسخ سوالات و واژگان مطابق با موضوع است. این کتاب به سه درس کلی تقسیم شده است که جزئیات گرامر، واژگان و نکات اسپیکینگ را شامل می‌شوند. همچنین یک کتاب الکترونیکی (IELTS Speaking Actual Tests with Answers) نیز دریافت می‌کنید. با مطالعه این کتاب برای موفقیت در مراحل آزمون آیلتس آماده می‌شوید.

 IELTS Speaking Actual Tests & Suggested Answers

2. کتاب IELTS Speaking Actual Tests & Suggested Answers

کتاب ارزشمند IELTS Speaking Actual Tests به شما کمک می‌کند تا نمره‌های بسیار بالا در مهارت اسپیکینگ آزمون آیلتس کسب کنید. با مطالعه این کتاب دایره واژگان بسیار کامل را فرا خواهید گرفت که برای کسب نمره‌های بالا در آزمون کاملا ضروری هستند. در این کتاب 30 موضوع اسپیکینگ بخش 1 به همراه حدود 200 پرسش و پاسخ‌های نمونه Band 9 آن‌ها را خواهید یافت. علاوه بر این کتاب از 50 موضوع اسپیکینگ بخش 2 و پاسخ‌های نمونه Band 9 آن‌ها تشکیل می‌شود. در پایان نیز 50 موضوع اسپیکینگ بخش 3 و حدود 250 پرسش و نمونه پاسخ Band 9 در کتاب گنجانده شده است.

کتاب Get IELTS Band 9 Speaking

3. کتاب Get IELTS Band 9 Speaking

اگر به دنبال یک کتاب خوب هستید که استراتژی‌های اسپیکینگ را به بهترین شکل آموزش دهد باید به سراغ Get IELTS Band 9 Speaking بروید. در این کتاب تعداد بسیار زیادی از نمونه سوالات و پاسخ‌های عالی وجود دارند که انتظار می‌رود داوطلبان سطح Band 9 مانند آن پاسخ دهند. علاوه بر این تمرین‌های بسیار زیادی در این کتاب وجود دارند. در پایان نیز دو تست کامل اسپیکینگ برای سنجش توانایی‌های شما طراحی شده است.

. Speaking for IELTS by Karen Kovacs

4. کتاب Speaking for IELTS by Karen Kovacs

کتاب Speaking for IELTS یکی از بهترین کتاب‌ها برای آمادگی مهارت اسپیکینگ است. تفاوت ندارد که شما برای اولین بار در آزمون شرکت می‌کنید یا قبلا تجربه آن را داشتید، در هر صورت مطالعه این کتاب برای شما مفید است. این کتاب برای کسانی طراحی شده که نمره اسپیکینگ 5 تا 5.5 دارند و می‌خواهند نمره خود را به 6.5 افزایش دهند. در این کتاب 12 درس وجود دارد که هرکدام از آن‌ها به یکی از موضوعات پرتکرار در آزمون اختصاص دارد. در این درس‌ها واژگان، تلفظ درست و گرامر موردنیاز برای اسپیکینگ هر موضوع را فرا می‌گیرید.

 Improve Your IELTS Listening & Speaking Skills

5. کتاب Improve Your IELTS Listening & Speaking Skills

کتاب Improve Your IELTS Listening & Speaking Skills برای داوطلبان دارای نمره 4.5 تا 7.5 طراحی شده است و یکی از جامع‌ترین آموزش‌ها را ارائه می‌دهد. در بخش‌های مختلف کتاب با نکات ریدینگ، رایتینگ، لیسنینگ و اسپیکینگ محتوای آیلتس آکادمیک آشنا می‌شوید. تمام این درس‌ها با هدف افزایش مهارت‌ها و یادگیری تکنیک‌های آزمون برای رسیدن به نمره ایده‌آل، طراحی شده‌اند.

IELTS Advantage Listening Strategies & Speaking Skills

6. IELTS Advantage: Listening Strategies & Speaking Skills

کتاب IELTS Advantages شامل محتوای آموزشی جامع برای کسب نمره 6.5 به بالا است. در این کتاب به صورت گام به گام با مراحل مختلف آزمون اسپیکینگ آشنا می‌شوید. این کتاب ارزشمند شامل بخش‌های گرامر، واژگان، ترکیب واژگان و عبارت‌ها، توضیحات، نکته‌های مهم و مثال‌های صوتی است و به خوبی می‌توان مهارت اسپیکینگ را با آن تمرین کرد. همچنین در این کتاب محتوای متنوع برای تسلط و یادگیری موضوعات گوناگون وجود دارد.

31 High-Scoring Formulas to Answer the IELTS Speaking Questions

7. 31 High-Scoring Formulas to Answer the IELTS Speaking Questions

کتاب 31 High-Scoring Formulas به شما کمک می‌کند تا مهارت‌های اسپیکینگ خود را بهتر کنید و بر تمام موضوعات مختلف مسلط شوید. این کتاب بر اساس استراتژی‌های کاربردی طراحی شده است و به شما کمک می‌کند تا پرسش‌های اسپیکینگ را خیلی راحت پاسخ دهید. در این کتاب تقریبا تمامی موضوعاتی که ممکن است در جلسه آزمون آیلتس با آن‌ها مواجه شوید وجود دارد. با یادگیری این کتاب می‌توانید روش‌های پاسخ به این پرسش‌ها و استفاده از مهارت‌های زبان را فرا بگیرید.

8. 15 Days Practice for IELTS Speaking

یک کتاب مفید دیگر برای تقویت مهارت اسپیکینگ آیلتس 15 Days Practice for IELTS Speaking نام دارد. اگر می‌خواهید تنها در دو هفته مهارت اسپیکینگ لازم برای شرکت در آزمون آیلتس را کسب کنید باید این کتاب را بخوانید. در این کتاب با تمرین‌های بیشتر مواجه نخواهید شد، بلکه نکته‌های اساسی که می‌تواند به شما در برنامه‌ریزی موثر برای رسیدن به نمره مدنظر کمک کند، ارائه می‌شوند.

9. Improve Your Skills: Listening & Speaking for IELTS 6.0 – 7.5

کتاب Improve Your Skills کمک می‎‌کند تا نمره خود را به بیشترین مقدار ممکن افزایش دهید. این منبع آموزشی جامع برای کسانی که می‌خواهند نمره آیلتس 6.0 تا 7.5 کسب کنند کاملا ایده‌آل است. با مطالعه این کتاب و انجام تمرین‌های هدف‌گذاری شده آن مهارت‌های زبان شما بهتر می‌شود و امکان کسب نمره‌های بالاتر در آزمون آیلتس را خواهید داشت.

اهمیت بالای یادگیری تکنیک‌ها برای موفقیت در آزمون اسپیکینگ آیلتس

شما می‌توانید با انتخاب منبع آموزشی خوب و مطالعه کامل آن مهارت اسپیکینگ آیلتس را بهبود ببخشید. به این ترتیب از میان معروف ترین کتاب های اسپیکینگ آیلتس و با توجه به نیاز خود بهترین‌ها را انتخاب کنید و از همین حالا برای کسب بالاترین نمره ممکن تلاش کنید. مرکز آیلتس آفاق با داشتن بیش از سی سال تجربه در زمینه آموزش زبان انگلیسی بهترین مرکز برای یادگیری مهارت‌های آیلتس است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره پکیج‌های آموزش آیلتس و دوره‌های آموزشی گوناگون، کافی است صفحات سایت ما را مطالعه کنید.

لازم بذکر است که مجموعه آیلتس آفاق یک دوره منحصر بفرد برای تقویت رایتینگ و اسپیکینگ را تهیه کرده که بصورت تخصصی برای تقویت ایده پردازی رایتینگ و اسپیکینگ مورد استفاده است که برای مشاهده میتوانید به صفحه معرفی ” ایده پردازی اسپیکینگ آیلتس ” مراجعه کنید.

سوالات متداول

چگونه بالاترین نمره اسپیکینگ آیلتس را کسب کنم؟

شما باید استرس خود را کنترل کنید، هیچ‌گاه پاسخ‌ها را حفظ نکنید، از واژه‌های ربط استفاده کنید، به پرسش‌ها توجه کنید و از هر دقیقه زمان خود نهایت استفاده را ببرید.

آیا امکان تغییر تاریخ برگزاری آزمون اسپیکینگ وجود دارد؟

بله، شما می‌توانید زمان آزمون اسپیکینگ را پیش از برگزاری تغییر دهید. البته با توجه به تعداد روزهای باقی‌مانده به زمان آزمون ممکن است تغییر تاریخ به معنای لغو آزمون تلقی شود.

آیا می‌توانیم هنگام آزمون اسپیکینگ از پرسش‌کننده بخواهیم موضوع سوال را تغییر دهد؟

خیر، این امکان وجود ندارد. شما باید متناسب با پرسش مطرح شده پاسخ دهید.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *