یادگیری راه دور آیلتس

صرفه‌جویی در زمان و هزینه با روش یادگیری راه دور آیلتس

روش‌های متنوعی برای آموزش آیلتس وجود دارند. پیشرفت تکنولوژی و توسعه فضای مجازی، با ایجاد بسترهای آموزش آیلتس از راه دور، شرایط دریافت نکات آموزشی را به‌صورت غیر حضوری به وجود آورده‌اند. همچنین بسیاری از افراد به دلیل مشغله‌های بسیار، عدم امکان حضور در کلاس‌های حضوری و بهره‌مندی از مطالب به روز، آموزش آنلاین و غیر حضوری را به آموزش حضوری ترجیح می‌‌دهند. به همین دلیل در این مطلب از خانه آیلتس آفاق به مزیت یادگیری راه دور آیلتس می‌پردازیم.

مطلب مرتبط: شروع یادگیری آیلتس

مزیت یادگیری راه دور آیلتس

انواع روش‌های آموزش آیلتس

داوطلبان معتبرترین آزمون بین‌المللی جهان برای شروع یادگیری آیلتس به یک برنامه منسجم و روش آموزشی کاربردی نیاز دارند. انتخاب روش آموزش مناسب برای این افراد، به اهداف مهاجرتی یا تحصیلی، نگرش آن‌ها به آزمون، زمان اختصاص‌ داده‌شده، کیفیت آموزش و شرایط شغلی آن‌ها وابسته است.

به‌طور کلی دو نوع آموزش حضوری و غیر حضوری (از راه دور) برای مهارت‌های زبان وجود دارند که داوطلبان متناسب با شرایط خود از یکی از آن‌ها استفاده می‌کنند. در ادامه به‌طور خلاصه به تشریح هر یک از این روش‌ها می‌پردازیم.

1. آموزش عملی یا حضوری؛ رایج‌ترین نوع آموزش آیلتس

قدیمی‌ترین نوع آموزش آیلتس، شکل حضوری آن است. در این روش مهارت‌های چهارگانه زبان در یک زمان‌بندی مشخص و در طی چندسال به‌طور کامل به داوطلبان آموزش داده می‌شوند. حضور در این دوره‌ها نیازمند پیگیری و ممارست است و به زمان زیادی نیاز دارد. باید بگوییم با توجه به مزیت یادگیری راه دور آیلتس نسبت به آموزش حضوری، آموزش آنلاین سهم بیشتری از آموزش را نسبت به قبل به خود اختصاص داده است.

2. یادگیری راه دور آیلتس؛ شکل نوین آموزش

تصور اشتباه عدم بازدهی مناسب و کیفیت پایین یادگیری راه دور آیلتس، در ابتدای ظهور این روش باعث عدم استقبال متقاضیان از این روش آموزشی شد. با توسعه فناوری‌های آنلاین و معرفی پلتفرم‌های مختلف آموزشی، کیفیت کلاس‌های آنلاین به سطح مطلوبی رسید و همان سرفصل‌های آموزش حضوری با کیفیت یکسان در یادگیری راه دور نیز ارائه شدند. مزیت یادگیری راه دور آیلتس نسبت به آموزش حضوری بسیاری از هزینه‌ها و موانع آموزش زبان انگلیسی را از بین برده است.

مهم‌ترین روش‌های یادگیری راه دور آیلتس عبارت‌اند از:

  • کلاس‌های آنلاین و غیر حضوری
  • پکیج‌های آموزشی آفلاین

مزیت یادگیری راه دور آیلتس

مزیت یادگیری راه دور آیلتس نسبت به آموزش حضوری چیست؟

با شکل‌گیری روش‌ یادگیری راه دور آیلتس، بسیاری از موانع آموزش زبان حضوری از بین رفتند. با استفاده از این روش تعداد بیشتری از علاقه‌مندان به‌راحتی و بدون حضور در مراکز آموزشی به منابع غنی آموزشی دسترسی پیدا کردند. همچنین با کمک این روش هزینه‌های اضافی خرید کتاب و مقالات نیز کاهش می‌یابند. در ادامه به چند نمونه از مزایای یادگیری راه دور آیلتس نسبت به آموزش عملی می‌پردازیم.

1. صرفه‌جویی در زمان و هزینه

مهم‌ترین مزیت یادگیری راه دور آیلتس صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌ها است. با کمک این روش تمام دوره‌های آموزش آیلتس حضوری به‌صورت فشرده و در زمان کم‌تر اما با کیفیتی یکسان به علاقه‌مندان ارائه می‌شوند. در این روش در هزینه‌های رفت‌وآمد، خرید کتاب، جزوات، مقالات، فایل‌های آموزشی و … نیز صرفه‌جویی می‌شود و برای آموزش آیلتس نیازی به پرداخت هزینه برای دوره‌های مختلف نیست. با خرید بهترین پکیج آموزش آیلتس فقط یک‌بار هزینه پرداخت می‌کنید.

2. دسترسی به آموزش‌های بهترین اساتید و موسسات

وجود کلاس‌های آنلاین و روش‌های یادگیری راه دور آیلتس، محدودیت‌های بهره‌مندی از آموزش‌های باکیفیت مراکز معتبر را از بین برده است. بسیاری از افراد ساکن شهرستان‌ها با کمک این روش می‌توانند از آموز‌های مفید سایر استان‌ها استفاده کنند.

3. انعطاف در زمان برگزاری کلاس‌ها

مهم‌ترین مزیت یادگیری راه دور آیلتس نسبت به دوره‌های حضوری برای افراد شاغل که محدودیت زمان دارند، انعطاف در زمان برگزاری دوره‌ها است. دوره‌های آموزش‌های حضوری در زمان مشخصی برگزار می‌شوند که با غیبت در آن‌ها کیفیت آموزش کاهش می‌یابد. درصورتی‌که یادگیری راه دور آیلتس و خرید پکیج آیلتس از نظر زمانی انعطاف‌پذیر هستند. در این روش‌‌ها می‌توان با یک برنامه‌ریزی دلخواه فرایند آموزش آیلتس را انجام داد.

4. امکان ضبط کلاس‌ها؛ مزیتی ویژه برای یادگیری راه دور آیلتس

ضبط آموزش‌ها در روش آموزش از راه دور آیلتس، امکان مرور مجدد مطالب و رفع اشکال را برای زبان‌آموزان فراهم می‌کند. این مزیت بسیاری از موانع یادگیری در کلاس‌های حضوری را بر طرف کرده و داوطلبان شرایط مناسب‌تری برای سنجش توانایی‌های خود در اختیار دارند.

پکیج آموزش آیلتس آفاق

پکیج آموزش آیلتس آفاق؛ پیشنهادی مناسب برای یادگیری راه دور آیلتس

در میان روش‌های متنوع یادگیری راه دور آیلتس، دوره‌های آموزش راه دور آیلتس آفاق معتبرترین آموزش‌ها را به داوطلبان ارائه می‌دهد. این بسته‌های آموزشی با یک برنامه مدون 120 روزه، متقاضیان را به آمادگی مطلوبی برای شرکت در آزمون آیلتس می‌رسانند. همچنین تدوین ساعت‌ها ویدئوی آموزشی توانایی و دانش اساتیدی مجرب مانند دکتر کیهانی، بسته‌های آموزشی آیلتس آفاق را به گزینه‌ای مطمئن برای تقویت مهارت‌های زبانی تبدیل می‌کند.

برخی از مهم ترین مزیت‌های یادگیری راه دور آیلتس با بسته‌های آموزشی آیلتس آفاق عبارت‌اند از:

  • برنامه‌ریزی کامل آموزشی
  • پشتیبانی کاربران
  • بیان و بررسی تکنیک‌های آزمون آیلتس و پوشش کامل هر چهار مهارت
  • پاسخگویی به انواع سوالات Reading
  • آموزش قدم به قدم نگارش essay
  • روش تحلیل و آموزش نگارش نمودارها، جدول و دیاگرام‌ها و…
  • آموزش جز به جز انواع نامه‌ها برای داوطلبین General Training Module
  • تحلیل انواع سوالات آزمون لیسنینگ و روش پاسخگویی به آن‌ها
  • تدوین و تدریس شده توسط اساتید مطرح زبان و آیلتس ایران
  • وجود بیش از 900 فایل کمک آموزشی متنی و تصویری

بهره‌مندی از مزیت یادگیری راه دور آیلتس با خرید پکیج آیلتس آفاق

تهیه دوره‌های آموزشی آیلتس آفاق با عنوان NEW Forward To IELTS موفقیت در آزمون آیلتس را تضمین می‌کند. دکتر کیهانی مولف این دوره‌ها با بیش از 30 سال تجربه در زمینه آموزش زبان و مدیریت برترین موسسات آیلتس، بهترین پکیج آموزش آیلتس در ایران را طراحی کرده است. شما می‌توانید برای تعیین سطح زبان خود و خرید این دوره‌های آموزشی، با کارشناسان سایت ما در ارتباط باشید.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *