خرید مدرک آیلتس در ترکیه

خرید مدرک آیلتس در ترکیه؛ وعده‌ای جذاب اما غیر واقعی

اخذ مدارک آزمون‌های بین‌المللی زبان در کسب موفقیت‌های شغلی، تحصیلی و مهاجرتی تاثیر بالایی دارند. بسیاری از موسسات و مراکز، مدارک این آزمون‌ها به‌ویژه آیلتس را معیار سنجش مهارت‌های زبانی متقاضیان قرار می‌دهند. دشواری دریافت مدرک آیلتس باعث سو استفاده سودجویان از متقاضیان شده و با وعده امکان خرید مدرک آیلتس در ترکیه یا کشورهایی مانند مالزی، آن‌ها را فریب می‌دهند. بر همین اساس در این مطلب از سایت آفاق به معرفی کلی آزمون آیلتس و دلیل غیرواقعی بودن خرید مدرک آن می‌پردازیم.

آزمون آیلتس؛ سنجش کامل مهارت‌های زبانی متقاضیان

امنیت بالا در زمان برگزاری آزمون، سطح دشواری مناسب و سنجش تمام مهارت‌های مورد نیاز برای زبان، آزمون آیلتس را از دیگر تست‌های ارزیابی زبان متمایز می‌کند. این آزمون با سنجش چهار مهارت اصلی Speaking، Reading، Listening و Writing معیار خوبی از توانایی افراد در دانش انگلیسی به دست می‌دهد. به همین دلیل مدرک این آزمون در بیش از 140 کشور دنیا اعتبار دارد.

مدت‌زمان کلی برگزاری این آزمون در برای سه مهارت خواندن، نوشتاری و شنیداری 2 ساعت و 45 دقیقه است و آزمون Speaking نیز چند روز پیش از آزمون اصلی برگزار می‌شود. میانگین نمرات کسب‌شده در این آزمون‌ها نمره نهایی داوطلب بوده که این نمره از صفر تا 9 متغیر است.

مدرک آیلتس در ترکیه

چرا وعده خرید مدرک آیلتس در ترکیه غیر واقعی است؟

آیلتس به‌عنوان معتبرترین سنجش مهارت‌های زبانی متقاضیان سیستم امنیتی پیشرفته‌ای دارد. مکانیزم امنیتی این آزمون پیش از شروع آزمون شروع شده و تا پایان و پس از آن نیز ادامه می‌یابد. پیش از شروع فرایند آزمون، پاسپورت تمام متقاضیان دریافت شده و شباهت ظاهری فرد با مدرک شناسایی خیلی دقیق بررسی می‌شود.

در صورت تایید هویت شما توسط مسئولان مربوطه، عکس فرد در همان لحظه توسط دوربین‌های پیشرفته ثبت شده و این عکس بر روی مدرک اعطایی حک می‌شود. با اخذ مدرک آیلتس بدون آزمون به وسیله روش‌های فریبکارانه و احراز این اقدام توسط موسسات مهاجرتی یا مراکز تحصیلی، مدرک شما از درجه اعتبار ساقط می‌شود. بر همین اساس وعده خرید مدرک آیلتس در ترکیه وعده‌ای پوشالی است.

خرید مدرک آیلتس در ترکیه با چاپ مدرک جعلی

یکی از وعده‌های کلاهبرداران برای ترغیب داوطلبان به خرید مدرک آیلتس، وعده چاپ و جعل این مدرک دقیقا مانند مدرک اصلی است. با آگاهی کمی از فرایند اخذ مدرک آیلتس، غیر ممکن بودن این فرایند مشخص می‌شود. مدارک آیلتس بر روی کاغذهای بسیار پیشرفته‌ای چاپ می‌شوند که نمی‌توان آن‌ها را کپی کرد و امکان جعل آن‌ها وجود ندارد.

دلیل دیگر کد TRF موجود بر روی مدارک آیلتس است. موسسات دانشگاهی و مراکز مهاجرتی با استعلام از این کد صحت دانش زبانی شما را می‌سنجند و بدون ثبت این کد در سایت آیلتس https://www.ielts.org/ صحت اطلاعات شما تایید نمی‌شود.

روش‌های کلاهبرداری با وعده خرید‌ مدرک‌ آیلتس

اطمینان کلاهبرداران از قابل استعلام بودن مدرک جعل شده توسط آن‌ها، بسیاری از متقاضیان دریافت مدرک آیلتس را فریب می‌دهد. معمولا این افراد نصف مبلغ توافق شده را از داوطلبان دریافت می‌کنند و با ارائه یک شماره حساب غیر واقعی به نام فردی دیگر، امکان پیگیری قضایی را از بین می‌برند.

مهم‌ترین روش‌های کلاهبرداری با وعده خرید مدرک آیلتس در ترکیه عبارت‌اند از:

  • دریافت نیمی از مبلغ توافق شده پیش از ارائه مدرک
  • استفاده از فیشینگ

خرید آیلتس در ترکیه

بهترین روش اخذ مدرک آیلتس چیست؟

در صورت داشتن عزمی جدی برای دریافت مدرک آیلتس، هیچ‌راهی به‌جز شرکت در آزمون اصلی آیلتس وجود ندارد. با توجه به عدم امکان تقلب در آزمون آیلتس، در صورت اقدام به خرید مدرک آیلتس در ترکیه، مالزی یا هر کشور دیگری شما به‌عنوان یک فرد متقلب شناخته می‌شوید و امکان پیگیری قضایی از شما سلب می‌شود. همچنین تا مدت‌زمان معلوم و طولانی از شرکت در آزمون آیلتس محروم می‌شوید.

اگر قصد مهاجرت، دریافت فرصت‌های شغلی بین‌المللی و ادامه تحصیل در خارج از کشور را دارید، تصمیم به شروع یادگیری آیلتس بگیرید. فریب وعده‌های پوشالی کلاهبرداران را نخورید؛ مکانیزم امنیتی آزمون آیلتس به‌قدری پیچیده و پیشرفته است که هیچ‌شانسی برای تقلب یا جعل مدرک آن وجود ندارد. با یک برنامه منسجم و مطالعه هدفمند برای اخذ نمره مورد نظر، می‌توان مدرک آزمون آیلتس را اخذ کرد.

اگر نمیدانید از کجا شروع کنید بهتر است مطلب ” مراحل آمادگی برای آیلتس ” را مطالعه کنید.

شروع فرایند آموزش آیلتس با کمک مرکز آیلتس آفاق

بدون داشتن برنامه‌ای منسجم و اطلاع از چگونگی برگزای آزمون آیلتس، موفقیت در این آزمون کار دشواری است. علاقه‌مندان به دریافت مدرک آیلتس، می‌توانند از مرکز آیلتس آفاق کمک بگیرند. مجموعه ما به‌عنوان بهترین آموزشگاه آیلتس کشور فعالیت داشت و در حال حاضر با کیفیت ترین پکیج های اموزش راه دور آیلتس را ارائه میکند. شما می‌توانید بدون نگرانی از عواقب خرید مدرک آیلتس در ترکیه یا هر کشور دیگری، با ثبت نام دوره های آموزش آیلتس ما، فرایند زبان‌آموزی خود را آغاز کنید و برای آزمون آیلتس آماده شوید.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *