برگزاری مجدد آزمون آیلتس

خبر خوش درباره برگزاری مجدد آزمون آیلتس و ثبت نام مجدد آیلتس که لغو شده بود

خبر خوش سازمان سنجش درباره برگزاری مجدد و ثبت نام آزمون آیلتس در اردیبهشت 1402 بدون افزایش هزینه ثبت نام!!

پیروی خبری که چندی پیش در مورد لغو آزمون آیلتس منتشر شده بود نگرانی هایی برای متقاضیان شرکت در آزمون ایجاد شده بود که پاسخ نهایی توسط سازمان سنجش داده شد.

مشاهده خبر: لغو آزمون آیلتس

خبر جدید سازمان سنجش درباره ثبت نام مجدد آزمون آیلتس

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش كشور در خصوص ثبت نام آزمون آیلتس بشرح زیر است:

به اطلاع داوطلبان آزمون آیلتس می رساند براساس هماهنگی های صورت گرفته با موسسه IDP ثبت نام آزمون آیلتس کاغذی (paper) از تاریخ 1402/2/11 ( اول می 2023) و آزمون آیلتس کامپیوتری «  CD » از تاریخ 1402/1/21 ( دهم آوریل 2023 ) از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org انجام خواهد شد.

لازم به ذکر است تمامی داوطلبان ابتدا بایستی وارد درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور شده و پس از تکمیل فرایند ثبت نام اولیه، تاریخ آزمون، شهر و مرکز آزمون خود را از طریق سامانه ثبت نام IDP تکمیل کنند.

ضمنا هیچگونه تغییری در هزینه ثبت نام آزمون آیلتس ایجاد نشده است و هرگونه پیام از طرف موسسات مجری آزمون مذکور مبنی بر علی الحساب بودن هزینه ثبت نام و افزایش آن فاقد اعتبار است. هر گونه تغییر در هزینه آزمون آیلتس به صورت رسمی و از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: سازمان سنجش

تصویر خبر جدید سازمان سنجش درباره برگزاری آزمون آیلتس
تصویر خبر جدید سازمان سنجش درباره برگزاری آزمون آیلتس

برای شروع آیلتس چیکار کنیم؟

اگر تا کنون در شروع آموزش تردید داشتید بهتر است هر چه سریع تر شروع کنید. بنظر نمیرسد آزمون معتبر آیلتس هیچوقت در ایران حذف شود پس با اطمینان خاطر روند آموزش خود را ادامه دهید. یکی از بهترین روش های آموزش آیلتس بسته آموزش آیلتس آفاق است که برای اطلاعات بیشتر وارد صفحه زیر شوید.

خرید بسته آموزش آیلتس

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *