برای آیلتس چی بخونیم

برای آیلتس چی بخونیم تا موفق شویم؟

آیلتس یک آزمون بین‌المللی برای سنجش مهارت‌های چهارگانه افراد در زبان انگلیسی است که در کشورهای مختلف برگزار می‌شود. بسیاری از افراد برای مهاجرت و ادامه تحصیل یا ورود به بازار کار در سایر کشورها به کسب نمره قابل قبول در این آزمون نیاز دارند. آشنایی با زبان انگلیسی برای کسب نمره قابل قبول در آزمون آیلتس کافی نیست و شما باید با برنامه‌ریزی دقیق منابع مهم این امتحان را به دقت مطالعه کنید. سوالی که برای بسیاری از داوطلبان شرکت در آزمون آیلتس به وجود می‌آید، این است که برای آیلتس چی بخونیم؟ در این مطلب، قصد داریم تا شما را با برخی از مهم‌ترین منابع برای شروع یادگیری آیلتس برای تقویت مهارت‌های چهارگانه زبان انگلیسی آشنا کنیم.

برای آیلتس چی بخونیم

کتاب‌های ضروری برای موفقیت در آزمون آیلتس

آماده شدن برای شرکت در آزمون آیلتس و کسب نمره بالا در این آزمون یکی از بزرگترین چالش‌های پیش روی افرادی است که قصد مهاجرت به سایر کشورها را دارند. شما برای پشت سر گذاشتن این چالش بزرگ باید زمان زیادی را به مطالعه منابع جامع و کاربردی اختصاص دهید. این منابع می‌توانند شما را به طور کامل برای شرکت در آزمون آیلتس آماده کنند. البته فراموش نکنید که شرکت در دوره‌های آموزشی یک آموزشگاه معتبر مانند مرکز آموزش آیلتس آفاق نیز نقش مهمی را در موفقیت شما ایفا می‌کند.

یکی از نکات جالبی که در خصوص این آزمون وجود دارد، این است که حتی افراد بومی انگلیسی زبان نیز بدون مطالعه منابع آزمون آیلتس نمی‌توانند در آن موفق شوند! زیرا شما در کنار بهبود مهارت‌های چهارگانه خود در زبان انگلیسی باید با تکنیک‌های صحیح پاسخ‌دهی به سوالات این آزمون نیز آشنا باشید. در نتیجه فرقی ندارد که شما تا چه حد بر زبان انگلیسی تسلط دارید، مطالعه منابع این آزمون امری ضروری است. در ادامه به این سوال پایخ می‌دهیم که برای آیلتس چی بخونیم؟

برای آیلتس چی بخونیم

1. مجموعه فشرده Barron`s IELTS Superpack

در پاسخ به سوال برای ازمون تست ایلتس چی بخونیم، در ابتدا باید مجموعه فشرده Barron`s IELTS Superpack را معرفی کنیم. این مجموعه آموزشی جامع و کاربردی حاوی چندین کتاب کوچک خودخوان و چند سی دی آموزشی است. مجموعه فشرده بارون می‌تواند در بهبود مهارت‌های چهارگانه زبان انگلیسی به شما کمک کند. همچنین شما می‌توانید با شرکت در آزمون‌های طراحی‌شده در این مجموعه سطح خود را به خوبی مورد سنجش قرار دهید. از طرف دیگر، شما با خرید و مطالعه این مجموعه می‌توانید با استراتژی‌های شرکت در آزمون آیلتس و کسب نمره بالا در این آزمون آشنا شوید.

برای آیلتس چی بخونیم

2. کتاب آیلتس آکادمیک؛ بهترین راهنما برای شرکت در آزمون آیلتس

کتاب Target Band: IELTS Academic توسط یکی از ممتحنین سابق خود آزمون آیلتس نگارش شده است. این کتاب با زبانی ساده بهترین تکنیک‌ها و راهنمایی‌های کاربردی را برای برطرف کردن رایج‌ترین مشکلات متقاضیان شرکت در آزمون آیلتس به شما معرفی می‌کند. اگر به دنبال کسب نمره‌ بالا در بخش‌های مختلف این آزمون هستید و نمی‌دانید که باید برای آیلتس چی بخونیم، می‌توانید از این کتاب استفاده کنید. مطمئن باشید که از مطالعه این کتاب کاربردی پشیمان نخواهید شد.

برای آیلتس چی بخونیم

3. استفاده از مجموعه کتاب‌های کالینز برای تقویت مهارت‌های چهارگانه

برای پاسخ دادن به سوال برای آیلتس چی بخونیم، شما باید قبل از هر چیز سطح و میزان آشنایی خود با زبان انگلیسی و آزمون آیلتس را مشخص کنید. آگاهی از میزان توانایی‌های خود اولین گام برای تهیه کتاب‌های مناسب و تقویت مهارت‌های زبانی است. اگر نمره آیلتس شما در بازه حدودی 5 تا 5/5 قرار دارد، می‌توانید برای بهبود مهارت‌های چهارگانه خود از مجموعه کتاب‌های کالینز استفاده کنید.

این مجموعه دارای چهار جلد کتاب است که هر یک از آن‌ها برای تقویت یکی از مهارت‌های زبانی شما طراحی شده‌اند. شما با مطالعه این کتاب‌ها و پاسخ دادن به نمونه سوالات متعدد آن‌ها می‌توانید خود را تا حد زیادی برای شرکت در آزمون آیلتس آماده کنید.

 

پکیج آیلتس آفاق NEW Forward To IELTS

آموزش اصولی با این روش بهتر است

درست است که آموزش خودخوان هزینه کمتری دارد اما روند آموزش بسیار کند و هفمند پیش نمیرود. همینطور با توجه به افزایش هزینه های جاری برای حضوری فیزیکی در کلاس های آموزشی بهترین راه آموزش بصورت آنلاین است. در بین تمام آموزش های آنلاین آیلتس، پکیج آیلتس آفاق یکی از بهترین با کیفیت ترین دوره های آموزشی محسوب میشود. برای اطلاعات بیشتر به صفحه ” معرفی دوره های آیلتس آفاق ” مراجعه کنید.

 

موفقیت در آزمون آیلتس با مطالعه منابع کاربردی

صرف وقت و برنامه‌ریزی دقیق برای افزایش مهارت‌های چهارگانه در زبان انگلیسی تنها راه برای کسب نمره آیلتس بالا در آزمون آیلتس است. در پاسخ به سوال برای آیلتس چی بخونیم، می‌توانیم به طیف وسیعی از منابع موجود برای آشنایی با تکنیک‌ها و استراتژی‌های شرکت در این آزمون و تقویت مهارت‌های زبانی اشاره کنیم. مطالعه هر یک از این منابع می‌تواند شما را یک گام به موفقیت در آزمون آیلتس نزدیک‌تر کند.

پرسش و پاسخ

آیا مطالعه رمان و کتاب‌های داستان نیز می‌تواند برای ما مفید باشد؟

شما می‌توانید از هر منبع انگلیسی زبانی برای تقویت مهارت‌های خود استفاده کنید و برای شرکت در آزمون آیلتس آماده شوید. رمان‌ها گزینه مناسبی برای یادگیری زبان هستند.

چگونه می‌توان به نمونه سوالات آزمون آیلتس دسترسی داشت؟

منابع جامعی وجود دارند که با ارئه نمونه سوالات آیلتس شما را برای شرکت در این آزمون آماده می‌کنند. کتاب Cambridge IELTS Academic یکی از بهترین منابع برای شبیه‌سازی آزمون آیلتس است.

آیا می‌توان از منابع آیلتس به صورت خودخوان استفاده کرد؟

بهترین راه برای یادگیری زبان برای افرادی که فرصت شرکت در کلاس‌های آیلتس را ندارند، یادگیری زبان به صورت خود‌آموز است. پس بعد از یافتن پاسخ سوال برای آیلتس چی بخونیم، به تنهایی دست به کار شوید.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *