بهترین اپلیکیشن برای یادگیری آیلتس

بهترین اپلیکیشن برای یادگیری آیلتس به صورت رایگان

آزمون آیلتس یکی از بهترین و معتبرترین آزمون‌های زبان انگلیسی است. برای کسب نمره بالا در این آزمون، روش‌های مختلفی وجود دارند که یکی از آن‌ها، نصب اپلیکیشن‌های یادگیری این آزمون است. از جمله برخی از این اپلیکیشن‌ها می‌توان به IELTS Prep App by British Council و IELTS Word Power اشاره کرد. در این مطلب از آکادمی زبان آفاق، با بهترین اپلیکیشن برای یادگیری آیلتس آشنا می‌شویم.

قبل از هر چیزی بگوییم که برای یادگیری و آمادگی آزمون میتوانید منابع مختلفی را استفاده کنید. ما در مطلب منابع آیلتس بصورت کامل انواع منابع برای یادگیری و آمادگی آزمون آیلتس را معرفی کردیم.

آیلتس؛ معتبرترین آزمون زبان انگلیسی

بنا به دلایل مختلف، آزمون آیلتس را می‌توان به عنوان یکی از برترین و شناخته شده‌ترین آزمون‌های زبان انگلیسی در دنیا معرفی کرد که تقریبا همه مجموعه‌ها و مراکز آموزشی آن را قبول دارند. اگر قصد شرکت در این آزمون را دارید، لازم است با آمادگی کامل در جلسه امتحان حضور پیدا کنید.

 

بهترین اپلیکیشن برای یادگیری آیلتس

بهترین اپلیکیشن ها برای یادگیری آیلتس کدام برنامه‌ها هستند؟

در حال حاضر اپلیکیشن‌های مختلفی برای تقویت زبان زبان‌آموز جهت شرکت در آزمون آیلتس وجود دارند. برخی از این اپلیکیشن‌ها روی تقویت یک مهارت تمرکز دارند. در حالی که برخی اپلیکیشن‌های دیگر، چهار مهارت مکالمه، شنیداری، درک مطلب و نوشتاری یا حتی Vocabulary شما را تقویت خواهند کرد. در ادامه با بهترین اپلیکیشن برای یادگیری آیلتس آشنا می‌شویم.

  1. اپلیکیشن IELTS Prep App by British Council
  2. برنامه IELTS Word Power
  3. برنامه IELTS Writing
  4. اپلیکیشن IELTS Speaking
  5. اپلیکیشن محبوب IELTS Test Pro
  6. اپلیکیشن کاربردی IELTS Listening Test
  7. اپلیکیشن The Official Cambridge Guide IELTS Mobile App

در ادامه به معرفی این اپلیکیشن ها میپردازیم.

IELTS Prep App by British Council

اپلیکیشن IELTS Prep App by British Council

یکی از بهترین برنامه‌ها برای آموزش آیلتس، اپلیکیشن IELTS Prep App by British Council است. این اپلیکیشن توسط شورای بریتانیا برای داوطلبان آزمون آیلتس ساخته شده است و آزمون‌های شبیه‌سازی شده زیادی را در خود دارد. همچنین در این اپلیکیشن نکات مختلفی از جمله روش‌های آزمون‌دهی و تکنیک‌های مربوط به تقویت چهار مهارت اصلی وجود دارند.

  1. اپلیکیشن IELTS Prep App by British Council
  2. برنامه IELTS Word Power
  3. برنامه IELTS Writing
  4. اپلیکیشن IELTS Speaking
  5. اپلیکیشن محبوب IELTS Test Pro
  6. اپلیکیشن کاربردی IELTS Listening Test
  7. اپلیکیشن The Official Cambridge Guide IELTS Mobile App

اپلیکیشن های زیادی برای آموزش وجود دارد که سعی داریم در ادامه چندتا از ترندترین اپلیکیشن های موبایل پرکاربرد را معرفی کنیم.

برنامه IELTS Word Power

برنامه IELTS Word Power

اگر دایره کلمات نه‌چندان گسترده‌ای دارید و می‌خواهید که آن را تقویت و گسترش دهید، اپلیکیشن IELTS Word Power گزینه‌ای عالی برایتان خواهد بود. در این اپلیکیشن بیش از 1000 لغت پرکاربرد در آیلتس وجود دارند که در طبقه‌بندی مناسب قرار گرفته‌اند و متناسب با شرایط و نیاز خود، می‌توانید کلمات مناسب در جست و جو و آن‌ها را یاد بگیرید.

برنامه IELTS Writing

برنامه IELTS Writing

یکی از بهترین گزینه‌ها برای معرفی به عنوان بهترین اپلیکیشن برای یادگیری آیلتس، برنامه IELTS Writing است. همان‌طور که از نام آن مشخص است، این اپلیکیشن می‌تواند مهارت نوشتاری یا همان رایتینگ شما را ارتقا دهد. مهم‌ترین مزیت استفاده از این برنامه، رایگان بودن آن است.

اپلیکیشن IELTS Speaking

اپلیکیشن IELTS Speaking

اگر فکر می‌کنید که در بخش مکالمه ضعف دارید و می‌خواهید این مهارت را برای شرکت در آزمون آیلتس تقویت کنید، بهتر است به سراغ اپلیکیشن IELTS Speaking بروید. این اپلیکیشن می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن، مهارت مکالمه شما را تا چند سطح افزایش دهد.

اپلیکیشن IELTS Test Pro 2021

اپلیکیشن محبوب IELTS Test Pro 2021

اگر به دنبال شبیه‌سازی آزمون آیلتس هستید و می‌خواهید از این طریق خود را برای شرکت در این آزمون آماده کنید،‌ توصیه می‌کنیم اپلیکیشن IELTS Test Pro 2021 را دانلود کنید. این اپلیکیشن دارای دیتابیسی از سوالات مهم آیلتس در چهار مهارت اصلی است و می‌توانید با حل کردن آن‌ها، خود را برای شرکت در این آزمون مهم آماده کنید.

اپلیکیشن کاربردی IELTS Listening Test

اپلیکیشن کاربردی IELTS Listening Test

بهترین روش برای سنجش میزان تسلط به مهارت شنیداری، انجام تست‌های مختلف است. برای این منظور، می‌توانید به سراغ اپلیکیشن IELTS Listening Test بروید. با انجام تست‌های این برنامه می‌توانید به راحتی مهارت شنیداری خود را تقویت کنید. بسیاری از داوطلبانی که از این برنامه استفاده کرده بودند، می‌گفتند که با شرکت در این آزمون نمره لیسنینگ آن‌ها حداقل یک نمره بهتر شده است.

اپلیکیشن The Official Cambridge Guide IELTS Mobile App

اپلیکیشن The Official Cambridge Guide IELTS Mobile App؛ بهترین برنامه برای آیلتس

یکی از بهترین کاندیدها برای معرفی به بهترین اپلیکیشن برای یادگیری آیلتس، اپلیکیشن The Official Cambridge Guide IELTS Mobile App است. با کمک این برنامه می‌توانید به سرعت در زبان انگلیسی پیشرفت کنید و برای آزمون آیلتس آماده شوید. این برنامه دارای فایل‌های صوتی و تصویری مختلف است که می‌توانند بازدهی آموزش را بالاتر ببرند.

اگر هنوز مردد هستین که آیا آموزش با اپلیکیشن های آیلتس بهتر است یا حضوری به شما پیشنهاد میدهیم از صفحه ” آموزش آیلتس حضوری یا غیر حضوری ” دیدن نمایید.

 

مرکز آموزش آفاق؛ میان‌بر شما برای کسب نمره بالا در آزمون آیلتس

درست است که نصب بهترین اپلیکیشن برای یادگیری آیلتس می‌تواند مهارت‌های شما را تقویت کند. اما اگر به دنبال کسب نمره حداکثری از این آزمون هستید، بهتر است در دوره‌های آموزشی این آزمون شرکت کنید. ما در ” مرکز آموزش آیلتس آفاق ” آماده ارائه خدمات در این زمینه به شما هستیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید همین حالا با کارشناسان مجموعه ما تماس بگیرید.

سوالات متداول

بهترین اپلیکیشن برای یادگیری آیلتس چیست؟

هر برنامه دارای امکانات منحصر به فرد خود است و نمی‌توان به طور قطعی یکی را به عنوان بهترین اپلیکیشن معرفی کرد.

آیا اپلیکیشن‌های یادگیری آیلتس رایگان هستند؟

بسیاری از این اپلیکیشن‌ها رایگان هستند.

آیا برای یادگیری آیلتس استفاده از تنها یک برنامه کافی است؟

توصیه می‌کنیم برای یادگیری آیلتس از چند اپلیکیشن استفاده کنید.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *