بهترین کتاب آموزش آیلتس

بهترین کتاب آموزش آیلتس؛ اهمیت استفاده از کتاب‎های آموزشی مناسب

بسیاری از افراد زمانی که تصمیم می‎گیرند برای شرکت در آزمون اخد مدرک آیلتس شرکت کنند، به دنبال بهترین منابع و کتاب‏‎های آموزشی هستند و این موضوع به یکی از اصلی‎ترین دغدغه‎ای آن‎‌ها تبدیل خواهد شد. انتخاب کتاب مناسب با این آزمون و مطالعه آن‌ها می‎تواند نتایج مثبتی را بر روی آزمون آیلتس شما بگذارد. از این رو شما باید با تحقیق و کسب اطلاعات، بهترین کتاب آموزش آیلتس را انتخاب کنند.

پیدا کردن بهترین کتاب آموزش آیلتس و مطالعه دقیق آن علاوه بر بالا بردن سطح دانش زبان، باعث بالا رفتن اعتماد به نفس شما در جلسه آزمون آیلتس خواهد شد. در صورتی که شما یک کتاب اشتباه را برای خود در نظر بگیرید، مثل این می‎ماند که 6 ماه برای طی کردن یک مسیر 3 ماهه وقت بگذارید. در این مطلب نگاهی به بهترین کتاب‎های آموزشی آزمون آیلتس می‌اندازیم.

قبل از هر چیزی بگوییم که برای یادگیری و آمادگی آزمون میتوانید منابع مختلفی را استفاده کنید. ما در مطلب منابع آیلتس بصورت کامل انواع منابع برای یادگیری را معرفی کردیم.

بهترین کتاب آموزش آیلتس

اهمیت بالای استفاده از کتاب‎های آموزشی آیلتس

آمادگی برای پشت سر گذاشتن آزمون‎ آیلتس تنها با یادگیری تکنیک‎های آیلتس به هیچ عنوان کافی نیست. آموزش آیلتس با استفاده از کتاب اهمیت بالایی دارد. به این دلیل که بدون وجود کتاب‎های مناسب آموزش آیلتس نمی‎توان در Reading و Listening پیشرفت داشت و به پاسخ سوالات رسید.

رسیدن به نمره بالای 7 در آزمون آیلتس تنها با استفاده از تکنیک‌های بسیار دشوار است. این تکنیک‎های تست‎زنی مهم هستند، اما به هیج عنوان کافی نخواهند بود. در واقع بدون یادگیری گرامر و لغت‎ها، در آزمون Speaking آیلتس با مشکل روبه‎رو می‎شوید. با توجه به این موضوع اکتفا به انجام تست و استفاده از تکنیک‎های آموزشی آیلتس درست نیست؛

شما باید در کنار این تمرین‎‌ها برای خرید بهترین کتاب آموزش آیلتس نیز اقدام کنید. در نهایت باید با یک برنامه‎ریزی اصولی و دقیق، این کتاب‎ها را مورد استفاده قرار دهید. از طرفی شما باید برای آموزش آیلتس به مجموعه‎های مراجعه کنید که از بهترین کتاب‎های آموزشی استفاده کنند. از جمله این مجموعه‎های معتبر می‎توان به مرکز آیلتس آفاق اشاره کرد.

البته لازم بذکر است که برای آموزش آیلتس بدون صرف وقت اضافی برای جستجوی منابع، بهترین گزینه انتخاب یکی از  بهترین پکیج آموزش آیلتس است.

کتاب آموزش آیلتس

لیست بهترین کتاب آموزش آیلتس

استفاده از منابع آیلتس و کتاب‎های آموزشی برای شرکت در آزمون آیلتس می‎توان راه‎کار بسیار مفید و تاثیرگذاری باشد. این کتاب‏‎ها اگر از کیفیت بالایی برخوردار باشند، می‎توانند موفقیت شما در این آزمون را تضمین کند. بهترین کتاب آموزش آیلتس باید از ویژگی‎ها و مزایای زیادی برخوردار باشد. برای مثال در این کتاب‎ها باید از جدیدترین متدهای آموزشی آیلتس استفاده شود.

سایر خصوصیات بهترین کتاب آموزش آیلتس عبارت‎اند از:

  • پوشش تمامی جنبه‎های آزمون
  • ارائه نمونه سوال و جواب‎های مفید
  • برخورداری از تصاویر کمک‎کننده و جذاب
  • ساده بودن زبان آموزش و عدم استفاده جملات سخت
  • دارای استراتژی و نکته‎های مناسب برای کاهش استرس شما در روز آزمون

در چند سال گذشته کتاب‎های زیادی برای بهبود دایره لغات انتشار یافته که البته بعضی از این کتاب‎ها، نه تنها کمکی به آزمون آیلتس نمی‎کند، بلکه نتیجه استفاده از آن‏ها فقط هزینه اضافه و هدر رفتن زمان شما خواهد بود. در ادامه به معرفی کتاب‏‎های مفید می‎پردازیم.

در ادامه تعدادی از بروزترین کتاب های آموزشی در حوزه آیلتس را نام میبریم:

  1. The Official Cambridge Guide to IELTS
  2. English Vocabulary in Use
  3.  Complete IELTS
  4. New insight into IELTS
  5.  Cambridge Objective IELTS
  6.  Common Mistakes at IELTS
  7.  Kaplan IELTS new Edition
  8.  Cambridge Mindset for IELTS
  9. 8Objective IELTS Intermediate
  10.  Objective IELTS Advanced
  11.  Cambridge IELTS 14 Academic Student’s Book with Answers
  12.  Get IELTS Band 9 Task 1 Writing Data, Charts, and Graphs
  13. Get IELTS Band 9 Academic Task2
  14. Barron’s IELTS Superpack

از بین این کتاب ها 4 مورد بسیار پرکاربرد و بروز را معرفی میکنیم.

Official IELTS Practice Materials

1. کتاب  Official IELTS Practice Materials

یکی از بهترین کتاب‎های آموزشی آیلتس Official IELTS Practice Materials نام دارد. این کتاب می‎تواند کمک زیادی در آزمون آیلتس به شما خواهد کرد. این کتاب کاربردی، به وسیله شورای بریتانیا، IDP آیلتس استرالیا و همچنین مرکز ارزیابی و بررسی زبان انگلیسی کمبریج تاییدیه دارد و مطالعه آن برای کسانی که قصد شرکت در انواع آزمون آیلتس را دارند، گزینه بسیار جذابی به شمار می‌آید. کتاب Official IELTS Practice Materials شامل مجموعه تمریناتی است که به هر چهار قسمت آزمون آیلتس مربوط می‌شود.

در ضمن پاسخ این تمرینات نیز در کتاب موجود است. علاوه بر این شما می‎توانید به همراه کتاب از یک دی‎وی‎دی که در کنار آن است نیز استفاده کنید و مهارت خود در پاسخ به سوالات قسمت speaking و listening را افزایش دهید.

Official-Cambridge-Guide-to-IELTS

2.کتاب  Official Cambridge Guide to IELTS

اگر به دنبال بهترین کتاب آموزش آیلتس هستید، کتاب Official Cambridge Guide to IELTS انتخاب مناسبی به شمار می‎آید. این کتاب به وسیله انتشارات کمبریج به منظور کمک به افراد متقاضی شرکت در آزمون‎های آیلتس انتشار داده شده و شما می‎توانید جهت دانلود نسخه پی‎دی‎اف آن که رایگان هم است، اقدام کنید.

جالب است بدانید که شورای بریتانیا یا همان British Council نیز این کتاب را برای متقاضیان شرکت در آزمون آیلتس پیشنهاد کرده و از آن به عنوان یکی از بهترین کتاب‎های آموزشی در این حوزه یاد کرده است. کتاب Official Cambridge Guide to IELTS از نکات، روش‎ها و سوالات متنوعی برخوردار است که مطالعه آن می‎تواند نمره شما در آزمون آیلتس را بالا ببرد. نویسندگان این کتاب به منظور بالا بردن مهارت تلفظ درست واژه‎ها، تسلط بیشتر بر روی صحبت کردن به زبان انگلیسی و حتی مهارت‏‎های شنیداری، یک CD در کنار این کتاب قرار داده‎اند.

Barron’s IELTS Superpack

3. کتاب Barron’s IELTS Superpack

مجموعه کتاب‎های Barron’s IELTS Superpack را نیز می‎توان در لیست بهترین کتاب آموزش آیلتس قرار داد. این کتاب نیز به عنوان یکی از جامع‏ترین منابع برای آزمون آیلتس آکادمیک و جنرال می‎‌باشد. اگر به دنبال یک کتاب مناسب برای شروع مطالعه آزمون آیلتس هستید، مجموعه کتابBarron’s IELTS Superpack می‎تواند انتخاب ایده‎آلی باشد. همانطور که از اسم این مجموعه کتاب نیز مشخص است، از آن می‎توان به عنوان یک پک کامل جهت رسیدن به نمره‎های قابل توجه در آزمون آیلتس نام برد.

Road to IELTS

4. کتاب Road to IELTS

کتاب Road to IELTS نیز در لیست بهترین کتاب آموزش آیلتس جایگاه بسیار ویژه‎ای دارد. البته این کتاب را می‎توان یک دوره تعاملی آموزش آیلتس آنلاین معرفی کرد که به کمک فیلم‎های آموزشی و کمکی، مقالات آموزشی و دیگر تمرینات مفید شما را برای آزمون زبان آیلتس آماده می‎کند. اکثر قسمت‎های کتاب Road to IELTS را می‎توانید به صورت رایگان دانلود کرده و از آن‎ها استفاده کنید. کتاب Road to IELTS به طور کلی یک مجموعه آموزشی جذاب است که با توجه به جالب بودن تمریناتی که دارد، مطالعه آن هیچ‎گاه شما را خسته نمی‎کند.

استفاده مجموعه آفاق از بهترین کتاب آموزش آیلتس در پروسه آموزش خود

همانطور که اشاره شد، استفاده از بهترین کتاب آموزش آیلتس تاثیر بسزایی در یادگیری متقاضیان دارد و استفاده از کتاب‎های بی‏کیفیت و نامناسب به همان اندازه ممکن است به ضرر متقاضی باشد. بنابراین اگر قصد دارید برای آموزش آزمون آیلتس به مجموعه‏ای مراجعه کنید، در خصوص نحوه آموزش، کتاب‎های آموزشی و همچنین اساتیدی که در اختیار دارند، اطلاعات لازم را به دست بیاورید.

آیلتس آفاق چندین سال است که در زمینه آموزش آزمون آیلتس فعالیت دارد و همواره سعی کرده که باعث جلب رضایت متقاضیان این آموزش شود. مجموعه با در اختیار داشتن بهترین کتب آموزشی آیلتس و همچنین مدرن‏ترین متدهای آموزش، آماده است تا باکیفیت‏‎ترین خدمات آموزش آیلتس را به طور ضمانت‎شده به متقاضیان یادگیری آیلتس ارائه کند.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *