آموزش رایگان آیلتس

آموزش رایگان آیلتس با خدمات استاد کیهانی

در حال حاضر مجموعه‌های مختلفی وجود دارند که امکان یادگیری آیلتس را فراهم کرده‌اند. ما در موسسه افاق نیز پکیج‌ها و دوره‌هایی را ارائه می‌دهیم که به کمک آن‌ها می‌توانید به آیلتس مسلط شوید. اما ممکن است این سوال ایجاد شود که آیا امکان آموزش رایگان آیلتس نیز وجود دارد؟ در پاسخ به این سوال، باید بگوییم که به کمک سه مورد یعنی مقالات، پست‌های اینستاگرام و دوره آیلتس پلاس موسسه آفاق می‌توانید به این هدف دست پیدا کنید. در این مطلب از موسسه آفاق، این موضوع را مورد بررسی قرار داده‌ایم.

آموزش رایگان آیلتس

آیلتس؛ معتبرترین آزمون زبان بین‌المللی

آزمون آیلتس را می‌توان به عنوان یکی معتبرترین آزمون‌های زبان بین‌المللی معرفی کرد که می‌تواند فرصت آموزش را به بهترین شکل برای شما فراهم کند. اگر می‌خواهید آزمون آیلتس را یاد بگیرید، خودآموزی بسیار کار سختی خواهد بود. در واقع، لازم است که به سراغ آموزش از طریق پکیج‌های برتر بروید.

آزمون آیلتس به سه نوع تقسیم می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به جنرال، آکادمیک و لایف اسکیلز اشاره کرد. محبوب‌ترین نوع این آزمون، آزمون آیلتس آکادمیک است که برای مهاجرت بسیار کاربردی می‌باشد. همه آزمون‌های آیلتس از چهار بخش کلی نوشتن، خواندن، شنیدن و مکالمه تشکیل شده‌اند که برای دریافت نمره بالا باید میانگین نمرات این چهار بخش شما بالا باشند. در نتیجه، نباید هیچ‌کدام از این بخش‌ها و مهارت‌ها را دست کم بگیرید.

با توجه به اینکه در حال حاضر پکیج‌های ارائه شده برای آیلتس پولی هستند، ممکن است این سوال در ذهن شما ایجاد شود که آیا روشی برای آموزش رایگان آیلتس وجود دارد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که شاید نتوانید به صورت جامع و از طریق یک منبع برای آموزش رایگان اقدام کنید، اما در موسسه آفاق امکان یادگیری رایگان آیلتس فراهم شده است.

آموزش رایگان آیلتس

آموزش رایگان آیلتس در اینستاگرام استاد هادی کیهانی

استاد هادی کیهانی کسی است که در سال 1393 اقدام به تاسیس موسسه زبان آفاق کرد. این در حال حاضر بیشتر از 35 سال سابقه درخشان در حوزه تدریس زبان دارد و همین‌طور سابقه فعالیت متمرکز او در حوزه آیلتس نزدیک به 30 سال می‌شود.

استاد هادی کیهانی در اینستاگرام خود همواره نکات و آموزش‌هایی را در رابطه با آزمون آیلتس منتشر می‌کند. اگر می‌خواهید به این آزمون مسلط شوید، پیشنهاد می‌کنیم حتما اینستاگرام هادی کیهانی را به آدرس @kayhanihadi دنبال کنید.

آموزش رایگان آیلتس در اینستاگرام موسسه آفاق

استاد هادی کیهانی موسس مجموعه آیلتس و زبان انگلیسی آفاق است. اگر می‌خواهید به بهترین شکل ممکن زبان انگلیسی را یاد بگیرید و با شرکت در آیلتس بتوانید به بالاترین نمره دست پیدا کنید، پکیج‌های این موسسه می‌توانند به بهترین شکل ممکن پاسخگوی نیازتان باشند. اگر می‌خواهید به صورت رایگان آموزش آیلتس را دنبال کنید، اینستاگرام این مجموعه می‌تواند یک گزینه عالی باشد.

در اینستاگرام مرکز آیلتس آفاق به آدرس @afaq.ielts می‌توانید همه نکات مهم و ضروری برای شرکت در آیلتس را یاد بگیرید. این نکات مواردی هستند که در بسیاری از مواقع در قالب پکیج ارائه می‌شوند و برای یادگیری آن‌ها باید پول پرداخت کنید. در حالی که اینستاگرام موسسه آفاق آن‌ها را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.

پرهیز از اشتباهات رایج در اسپیکینگ آیلتس

آیلتس پلاس؛ راهنمای رایگان شما برای آموزش آیلتس

بسیاری از افرادی که به دنبال آموزش رایگان آیلتس هستند، به سراغ دوره آیلتس پلاس می‌روند. این دوره آموزشی می‌تواند از جهات مختلف پاسخگوی نیاز شما باشد و با کمک آن می‌توانید به نمرات بسیار بالا در آیلتس برسید.

بخش آیلتس پلاس که به عنوان یک منبع جامع از آموزش آیلتس شناخته می‌شود، دارای دو بخش است که بخش اول پلنر و بخش دوم ویدئو، کتاب‌ها و مجلات هستند. در این رابطه، باید حتما این نکته را در نظر داشته باشید که بخش اول یک پلنر از نوع 120 روزه است.

پلنر مجموعه‌ای از ویدئوها، فایل‌های صوتی و همین‌طور متنی است که می‌تواند آماده‌سازی کاربران دوره New Forward To IELTS را سریع‌تر انجام دهد و باعث تسریع فرایند یادگیری می‌شود. این در حالی است که بخش دوم شامل مجموعه گسترده‌ای از ویدئو، کتاب، تمرین، مجله، فیلم‌های مستند و انواع مقاله می‌شود که به صورت رایگان برای اعضای سایت مرکز آیلتس آفاق ارائه شده‌ است. البته توجه کنید که اگر می‌خواهید به این محتوای رایگان دسترسی داشته باشید، باید در وب‌سایت آفاق حساب کاربری داشته باشید که این کار در کمتر از 5 دقیقه انجام می‌شود.

نکته‌ای که درباره آیلتس پلاس وجود دارد این است که وقتی در دوره خودآموز New Forward To IELTS شرکت کنید، دوره پلنر نیز به صورت خودکار و رایگان به شما اختصاص پیدا می‌کند. برای دریافت این دوره کافی است بعد از خرید دوره New Forward To IELTS به پنل کاربری خود مراجعه کنید.

آموزش رایگان آیلتس

مطالعه مقالات موسسه آفاق برای آموزش رایگان آیلتس

وب‌سایت آفاق آیلتس دارای بخشی با عنوان بخش مقالات آیلتس است که خود به سه زیرمجموعه مقالات، ویدئوها و مجلات تقسیم می‌شود. در این بخش می‌توانید مقالات آموزشی آیلتس را به صورت کاملا رایگان مطالعه کنید که می‌توانند باعث بهبود فرایند یادگیری شما شوند. برای دسترسی به این بخش می‌توانید همین حالا از طریق منوی سایت اقدام کنید.

مهم نیست که در دریافت خدمات آموزش رایگان آیلتس از موسسه آفاق با چه مشکلاتی مواجه می‌شوید، تنها کافی است وارد بخش راهنمای سایت شوید. در ادامه، کلیپ‌هایی را مشاهده می‌کنید که ممکن است پاسخ سوال شما باشند. در صورتی هم که نیاز به مشاوره دارید، می‌توانید از بخش پایین و سمت راست سایت برای مشاوره رایگان اقدام کنید.

آموزش رایگان آیلتس با خدمات موسسه آفاق

آیلتس آفاق در اینستاگرام، دوره آیلتس پلاس و همین‌طور بخش مقالات سایت خود امکان یادگیری رایگان آیلتس را فراهم کرده است. اگر می‌خواهید بدون هزینه به آیلتس مسلط شوید، حتما اینستاگرام ما را دنبال کرده و مقالات سایت را مطالعه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره جهت خرید پکیج‌های استاد کیهانی، از طریق یکی از مسیرهای ارتباطی موجود با بخش مشاوره رایگان تماس بگیرید تا به بهترین شکل ممکن شما را راهنمایی کنند.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *