برگزاری آنلاین آزمون آیلتس

برگزاری آنلاین آزمون آیلتس با هزینه مناسب

آزمون آیلتس به عنوان یکی از محبوب‌ترین و البته معتبرترین آزمون‌های بین‌المللی زبان شناخته می‌شود که تقاضای زیادی برای شرکت در آن وجود دارد. در حال حاضر امکان شرکت در این آزمون به صورت آنلاین نیز فراهم شده است که برای این منظور باید از شرایط خاصی برخوردار باشید. در این مطلب از مجموعه آفاق برخی از شرایط مربوط به برگزاری آنلاین آزمون آیلتس را به صورت کامل بررسی کرده‌ایم.

برگزاری آنلاین آزمون آیلتس

آشنایی کلی با آزمون زبان بین‌المللی آیلتس

آیلتس (سیستم بین‌المللی آزمون زبان انگلیسی) محبوب‌ترین آزمون زبان انگلیسی در جهان برای کار، تحصیل و مهاجرت است. بیش از 11000 سازمان از آیلتس به عنوان یک شاخص قابل اعتماد برای ارزیابی دانش زبان انگلیسی استفاده می‌کنند. آیلتس مهارت زبان انگلیسی شرکت کننده در آزمون را در چهار مهارت ارزیابی می‌کند که از جمله آن‌ها می‌توان به گوش دادن، خواندن، نوشتن و صحبت کردن اشاره کرد.

اهمیت آیلتس به گونه‌ای است که برای مهاجرت به کشورهایی مانند استرالیا، کانادا، نیوزلند و بریتانیا، به عنوان آزمون رسمی شناخته می‌شود. در گذشته این آزمون به صورت کاغذی برگزار می‌شد. اما در حال حاضر امکان برگزاری آنلاین آن نیز وجود دارد.

آیلتس آنلاین چیست و چگونه کار می‌کند؟

اگر نیاز به شرکت در آزمون زبان آیلتس آکادمیک دارید، می‌توانید بدون نیاز به حضور در حوزه امتحانی، به صورت اینترنتی در آزمون شرکت کنید. فرمت و زمان آزمون دقیقا مشابه آزمون آکادمیک است که در یک مرکز آزمون برگزار می‌شود، آزمون اسپیکینگ شما با یک ممتحن آیلتس آموزش دیده از طریق تماس ویدئویی برگزار می‌شود.

شما می‌توانید آزمون آیلتس کامپیوتری یا لپ‌تاپ خود امتحان کنید. آیلتس آنلاین از ترکیبی از دانش انسان و هوش مصنوعی برای اطمینان از هویت‌سنجی برای شرکت در امتحان استفاده می‌کند. قبل از شرکت در آزمون باید نرم افزار Inspera Exam Portal را نصب کنید. این پلتفرمی است که آیلتس آنلاین روی آن اجرا می‌شود. توصیه می‌کنیم این کار را یک روز قبل از آزمایش انجام دهید تا مطمئن شوید همه چیز درست است. بعد از ثبت نام در آیلتس آنلاین، لینک دانلود نرم افزار را از طریق ایمیل دریافت خواهید کرد.

برگزاری آنلاین آزمون آیلتس

 

شرایط برگزاری آنلاین آزمون آیلتس

برای برگزاری آنلاین آزمون آیلتس، شما باید حداقل 18 سال سن داشته باشید و پاسپورت معتبر داشته باشید. همچنین برای شرکت آنلاین در ازمون آیلتس بهتر است که در یکی از کشورهای اتریش، بلژیک، برزیل، بلغارستان، کرواسی، قبرس، جمهوری چک، فرانسه، آلمان، یونان، هنگ کنگ، مجارستان،‌اندونزی، ایتالیا، موریس، مکزیک، لهستان، پرتغال، قطر ، رومانی، اسلواکی، اسلوونی، آفریقای جنوبی، اسپانیا، ترکیه یا اوکراین اقامت داشته باشد.

برگزاری آنلاین آزمون آیلتس

شرایط فنی برگزاری آنلاین آزمون آیلتس

شاید این سوال برای شما ایجاد شود که علاوه بر شرایط شخصی برای برگزاری انواع آزمون آیلتس آنلاین، آیا شرایط فنی نیز وجود دارند؟ در پاسخ به این سوال، باید بگوییم که آزمون زبان آیلتس آنلاین دارای شرایط فنی است که باید حتما از آن‌ها برخوردار باشید.

برخی از شرایط فنی شرکت در آزمون آیلتس عبارتند از:

  • اکثر کامپیوترها و لپ‌تاپ‌های ویندوز و مک برای آیلتس آنلاین مناسب هستند. با این حال نمی‌توانید تست را روی تبلت یا تلفن همراه انجام دهید
  • باید نرم افزار Inspera Exam Portal، پلتفرمی که آیلتس آنلاین را پشتیبانی می‌کند، دانلود کنید و نرم‌افزار برای روز امتحان آماده باشد
  • توصیه می‌کنیم قبل از رزرو آزمون آنلاین آیلتس، لیست کامل شرایط فنی را بررسی کنید. اینها شامل سرعت اتصال به اینترنت، مدل کامپیوتر و سیستم عامل، به‌روزرسانی مرورگر اینترنت و موارد دیگر می‌باشد

آیا برگزاری آنلاین آزمون آیلتس ایمن است؟

برای اطمینان از اینکه آیلتس آنلاین یک آزمون قابل اعتماد باقی می‌ماند، چندین تدابیر امنیتی وجود دارد. با وجود این پروتکل‌های امنیتی، سطح امنیت این آزمون بسیار بالا می‌رود و می‌توانید با خیال راحت از این بابت، در آزمون آیلتس شرکت کنید.

در ادامه برخی از تدابیر امنیتی آیلتس آنلاین را بررسی کرده‌ایم:

  • فرایند بررسی شناسه: یک ممتحن مدرک شناسایی را که برای رزرو آزمون خود استفاده کرده‌اید، بررسی می‌کند
  • محیط امن آنلاین: پس از فعال شدن آزمون، نرم افزار Inspera Exam Portal دسترسی به سایر عملکردهای رایانه شما را در طول مدت آزمون محدود می‌کند. به محض اتمام تست می‌توانید نرم‌افزار را حذف کنید
  • بررسی سرقت ادبی: پاسخ‌های آزمون باید منحصر به فرد و شخصی برای شما باشد
  • فناوری Human and AI Proctoring : از ترکیبی از هوش مصنوعی و انسان برای نظارت بر آزمون از راه دور استفاده می‌شود. در حین انجام تست، از طریق دوربین کامپیوترتان روی شما نظارت کامل انجام خواهد شد

مدت زمان دریافت نتیجه برگزاری آنلاین آزمون آیلتس

مدت زمان دریافت نتیجه برگزاری آنلاین آزمون آیلتس

ممکن است این سوال ایجاد شود که چقدر بعد از برگزاری آنلاین آزمون آیلتس می‌توانیم نتیجه آن را مشاهده کنیم؟ در پاسخ به این سوال، باید بگوییم که شما می‌توانید نتایج آزمون خود را بین 6 تا 8 روز پس از انجام آزمون دریافت کنید.

چگونه برای آیلتس آنلاین آماده شویم؟

برای اینکه برای شرکت در آزمون آیلتس آماده شوید لازم است که حتما در تست‌های شبیه‌سازی‌شده این آزمون شرکت کنید. علاوه بر این، می‌توانید برخی از نمونه سوالات Listening، Reading و Writing را نیز بررسی کنید. با انجام این کارها، اعتماد به نفس شما در زمان آزمون بسیار بالاتر می‌رود. ضمنا با معرفی بهترین پکیج آیلتس و شرکت در آن نیز می‌توانید به خوبی خودتان را برای این آزمون آماده کنید.

آماده شدن برای آزمون آنلاین آیلتس در موسسه آیلتس آفاق

اگر به دنبال آماده شدن برای شرکت در آزمون آیلتس آنلاین هستید، می‌توانید از خدمات موسسه آیلتس آفاق استفاده کنید. ما با ارائه دوره‌ها و پکیج‌های مختلف می‌توانیم شما را برای شرکت در این آزمون به بهترین شکل ممکن آماده کنیم. برای دریافت مشاوره نیز کافی است همین حالا با ما تماس بگیرید.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *