آموزش آیلتس استاد کیهانی

آموزش آیلتس استاد کیهانی در کوتاه‌ترین زمان

با توجه به این که آیلتس به عنوان یکی از بهترین و البته محبوب‌ترین آزمون‌های زبان بین‌المللی در دنیا شناخته می‌شود، افراد زیادی وارد حوزه تدریس مهارت‌های افزایش نمره در این آزمون شده‌اند. استاد کیهانی یکی از باتجربه‌ترین افرادی است که در این زمینه فعالیت می‌کند. با کمک دوره‌ها و پکیج‌های آموزش آیلتس استاد کیهانی می‌توانید راه صد ساله را یک شبه طی کنید و در آزمون آیلتس بالاترین نمره ممکن را کسب کنید. در این مطلب از موسسه آفاق آموزش آیلتس استاد کیهانی را مورد بررسی قرار داده‌ایم.

آموزش آیلتس استاد کیهانی

آیلتس؛ معتبرترین آزمون زبان در دنیا

اگر بخواهیم به صورت کلی درباره آزمون آیلتس صحبت کنیم، باید بگوییم که این آزمون به عنوان یکی از بهترین آزمون‌های دنیا برای مهاجرت شناخته می‌شود. به گونه‌ای که برخی از کشورها مانند هلند، کانادا و انگلستان آن را به عنوان آزمون رسمی پذیرش تحصیلی و کاری می‌شناسند.

تسلط بر آیلتس و کسب بالاترین نمره از آن به هیچ عنوان کار آسانی نیست؛ به خصوص اگر بخواهید به صورت خودآموز به این آزمون مسلط شوید. به طور کلی، آیلتس از چهار بخش تشکیل شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به خواندن، نوشتن، شنیداری و مکالمه اشاره کرد. این چهار بخش در هر سه نوع آزمون آیلتس یعنی لایف اسکیلز، جنرال و آکادمیک وجود دارند و نمره نهایی شما به عنوان میانگینی از این چهار بخش تعیین می‌شود.

اگر می‌خواهید در کوتاه‌ترین زمان ممکن به آیلتس مسلط شوید و بتوانید از میان نمره 0 تا 9، به بالاترین نمره ممکن دست پیدا کنید، آموزش آیلتس استاد کیهانی می‌تواند کلید موفقیت و چراغ راه شما باشد. استاد هادی کیهانی با نزدیک به 40 سال سابقه در این زمینه می‌تواند آیلتس را به بهترین شکل به شما آموزش دهد. برای دریافت نظرات خریداران دوره آیلتس آفاق و همین‌طور پشتیبانی طلایی دوره آیلتس می‌توانید همین حالا با مشاورین موسسه آفاق از استاد کیهانی تماس بگیرید.

استاد کیهانی؛ مدرسی با 40 سال سابقه تدریس زبان

اگر بخواهیم استاد هادی کیهانی را معرفی کنیم، باید بگوییم که او در سطوح مختلف زبان انگلیسی در بسیاری از آموزشگاه‌های زبان انگلیسی و مراکز آموزش عالی کشور تدریس کرده است و سابقه او حدودا 35 سال است. او به عنوان یکی از اولین افرادی شناخته می‌شود که موضوع آیلتس را در ایران رواج داد است. فعالیت او در حوزه آیلتس از سال 1375 آغاز شد که از آن دوره اقدام به تدریس و تربیت داوطلبان و مدرسان آیلتس کرده بود. البته قبل از این مدت او به عنوان مدرس زبان انگلیسی در دانشکده نیروی هوایی فعالیت می‌کرد.

استفاده کیهانی از سال 1369 تا 1382 به عنوان سرپرست واحد آزمون‌های کمبریج، طراحی آزمون و همین‌طور تربیت مدرس در آموزشگاه زبان انگلیسی شکوه فعالیت می‌کرد. در همان سال 75 که پیش‌تر به آن اشاره کردیم، او تدریس آیلتس را آغاز کرد که تا به امروز نیز ادامه دارد. استاد کیهانی از سال 1379 تا 82 در بی از 250 واحد آموزشگاهی زبان انگلیسی شکوه در سراسر کشور به عنوان مدیر آموزش فعالیت می‌کرد و از دهه 80، تمرکز خود را روی آیلتس گذاشت. اینگونه شد که او در سال 1393 موسسه آموزش زبان انگلیسی آفاق را تاسیس کرد.

آموزش آیلتس استاد کیهانی

آموزش آیلتس استاد کیهانی؛ مسیری به سمت موفقیت

همان‌طور که پیش‌تر به این نکته اشاره کردیم، نزدیک به 30 سال است که استاد کیهانی به صورت متمرکز در حوزه آیلتس فعالیت می‌کند. در نتیجه، با کمک پکیج‌های آموزش آیلتس استاد کیهانی می‌توانید مسیر موفقیت در این آزمون را بسیار سریع‌تر از قبل طی کنید.

پکیج جامع آیلتس

پکیج‌های آموزش آیلتس استاد کیهانی

در حال حاضر استاد کیهانی انواع پکیج‌های آموزش آیلتس را ارائه کرده است که می‌توانید در آن‌ها ثبت نام کنید. بسته‌های آموزشی استاد به شش دسته و 3 نوع کلی تقسیم می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توان به جامع، جنرال و آکادمیک اشاره کرد. لازم به ذکر است که هرکدام از این بسته‌ها به دو صورت تک کاربره و دو کاربره ارائه می‌شوند. طبیعتا پکیج‌های دو کاربره امکان یادگیری را برای دو نفر فراهم می‌کنند. در حالی که پکیج‌های تک کاربره تنها مناسب یک نفر هستند. در ادامه این بخش این پکیج‌ها را بررسی کرده‌ایم.

1. آموزش آیلتس آکادمیک

یکی از محبوب‌ترین پکیج‌های آموزش و نمونه تدریس پکیج آیلتس استاد کیهانی، آموزش آیلتس آکادمیک است. شما می‌توانید با یادگیری این پکیج آموزشی، به راحتی به آیلتس آکادمیک مسلط شوید. در این پکیج برنامه‌ریزی کامل آموزشی، فایل‌های کمک آموزشی و همین‌طور آموزش کامل آیلتس را دریافت می‌کنید.

2. آموزش آیلتس جنرال

آیلتس جنرال نسبت به آکادمیک در سطح پایین‌تری قرار دارد. با خرید این پکیج می‌توانید به چهار مهارت اصلی مورد نیاز آزمون آیلتس مسلط شوید. البته اگر به دنبال مهاجرت هستید، آیلتس آکادمیک می‌تواند گزینه بهتری باشد.

3. آموزش آیلتس جامع

اگر می‌خواهید به صفر تا صد آزمون آیلتس مسلط شوید، از معرفی بهترین پکیج آموزش آیلتس آکادمیک و جنرال صرف نظر کنید و به سراغ دوره جامع بروید. در این دوره از آیلتس آفاق می‌توانید کامل‌ترین مفاهیم مربوط به این آزمون را یاد بگیرید.

معرفی دوره اولترا Ultra English

دوره اولترا زبان انگلیسی استاد کیهانی

یکی از دوره‌های ارائه شده در موسسه آفاق و زیر نظر استاد کیهانی، دوره اولترا است که به عنوان دوره ایده‌پردازی، رایتینگ و اسپیکینگ نیز شناخته می‌شود. این دوره به داوطلبان کمک می‌کند تا در مقالات Essay پیشرفت کنند و بتوانند بالاترین نمره ممکن را از این آزمون‌ها کسب کنند. پکیج اولترا شامل دو بخش ویدئویی و سه کتاب آموزش ایده‌پردازی برای مصاحبه و همین‌طور مقاله‌نویسی می‌شود. با شرکت در این دوره کارنامه مدرک آیلتس آفاق را دریافت خواهید کرد.

همین حالا برای شرکت در دوره آموزش آیلتس استاد کیهانی اقدام کنید!

در حال حاضر استاد کیهانی در موسسه آیلتس آفاق امکان خریداری پکیج‌های مختلف آیلتس را با مناسب‌ترین قیمت برای شما فراهم کرده است. برای خرید می‌توانید روی گزینه خرید کلیک کنید تا بعد از پرداخت، لینک محصول برایتان ارسال شود. همچنین در نظر داشته باشید که پکیج آموزش آیلتس استاد کیهانی در دو نوع تک کاربره و دو کاربره ارائه شده است و باید در زمان خرید، نوع مناسب را انتخاب کنید.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *